2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063351 بازدید | 355321 پست
مکث بزاری میشه صورتی بی پدرومادر که به هیچی نمیخوره ولش کن انشالله که میگیره عشقم خدا همه منتظرارو ...


قشنگ مشخصه چقدددد از مکث عصبانی شدی  

خدایا تا لحظه مرگم سایه ی پدرومادرمو رو سرم نگه دار.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قشنگ مشخصه چقدددد از مکث عصبانی شدی    

خیلی من انیستون گرفتم بسته ای ۲۵ 

وقتی روز ۱۵ سیکلم پررنگ شد هر دو‌خطش

مکث گذاشتم همون لحظه بعد یه ساعت شد یه هاله صورتی مریض

❤️❤️❤️ خدایا شکرت ❤️❤️❤️ خودت حافظ فرشته های زندگیم باش ❤️❤️❤️
خیلی من انیستون گرفتم بسته ای ۲۵  وقتی روز ۱۵ سیکلم پررنگ شد هر دو‌خطش مکث گذاشتم همون لحظه ب ...

ای بابا.

منم یه ماه از دست مکث عذاب کشیدم ۲۴تا کیت زدم تافهمیدم کلا بدرد نمیخوره

خدایا تا لحظه مرگم سایه ی پدرومادرمو رو سرم نگه دار.
ای بابا. منم یه ماه از دست مکث عذاب کشیدم ۲۴تا کیت زدم تافهمیدم کلا بدرد نمیخوره

برخلاف کیت مدیکور که خوبه و پیدا نکیشه

بی بی چکش مضخرفه و همه جا فراوون

کلن برعکسه اینجا همه چی

مکث یه کاغذ الکیه اما معتبرترین دراگ استورها اکثرن مکث دارن خیلی جالبه 

❤️❤️❤️ خدایا شکرت ❤️❤️❤️ خودت حافظ فرشته های زندگیم باش ❤️❤️❤️
سلام دوستان من با همه ترس ولرزی که از عکس رنگی داشتم وهی عقب مینداختمش امروز رفتم عکس رنگی انداختم ...

عزیزم اتفاقا منم چند ماه پیش عکس رنگی انجام دادم و جفت لوله هام بسته شد بود بعد از یکبار زایمان که به گفته خود دکتره شاید عفونت بوده و اینکه بهم تاکیید کرد اصلا این ماه اقدام نکنم چون تخمکم اشعه خورده و احتمال مشکل دار بودنش هست اگه میتونی این ماهو صبر کن بلاخره احتیاطه ولی اگه رژیم داری اونو ادامه بده کامل.

ای زیباترین خالق، هزاران بار سپاس لایق توست و من نمی‌توانم نعماتت را نام ببرم. بخاطر زیباترین تکرار این دنیا که بیداری‌ست، بخاطر حال خوبم، بخاطر اینکه در هر لحظه به جای اینکه مچم را بگیری، دستم را می‌گیری و بالا می‌کشی، بخاطر تمام داشته‌هایم، بخاطر هر آنچه که ندارم و ایمان دارم که اگر خیر و صلاح من در آن باشد تو خود به من می‌بخشی، بخاطر اینکه مسیر را برام روشن می‌کنی و راه را به من نشان می‌دهی، بخاطر اینکه خانواده‌ام در کنارم هستند، بخاطر دوستان خوبم که دوستشان دارم و دوستم دارند، تو را شکر می‌کنم
بچه ها خیلی دلم گرفته بدجور  عروس خالم هم حامله هست خالم به مامانم گفت ماشالا عروسم هم خودش هم ...

واقعا که عجب خاله ایی !!😞 عوض همدلی کردنشه !! همه چی دست خداست چطور بنده ی خدارو تمسخر میکنن ! اهمیت نده اعظم جون، بسپر ب خدا ،خودش خوب میزاره تو کاسه شون. ان شاالله پسر تو هم پهلونی میشه واسه خودش 

وخدایی که در این نزدیکی ست ... خدایا هزاران مرتبه شکر بابت فرشته ی نازی که به من دادی 
عزیزم اتفاقا منم چند ماه پیش عکس رنگی انجام دادم و جفت لوله هام بسته شد بود بعد از یکبار زایمان که ب ...

مریم جون دکترت برا بسته بودن لوله هات چی گفت؟دارویی چیزی؟

خدایا تا لحظه مرگم سایه ی پدرومادرمو رو سرم نگه دار.

خانوما من اصلا نمیتونم سیاهدونه بجوم مزش حالم رو در حد بالا آوردن بد میکنه بخاطر همین آسیاب میکنم تو عسل میریزم بعد باقاشق میذارم ته گلم سریع با آب میفرستمش پایین.ولی الان میگید سیاهدونه آسیاب شده سمی هست پس چیکارکنم؟ میشه نجویده قورتش بدم ؟اثر میذاره؟

خدایا تا لحظه مرگم سایه ی پدرومادرمو رو سرم نگه دار.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز