2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063368 بازدید | 355321 پست
سلام فاطمه جون بله گلم امروز ١٢انتقال بود رفتن آز اصلا علائم نداشتم فقط گريه ميكردم كه منفي ولي خدا ...

خیلی خوشحال شدم رفتم دیدم

فکر کنم سه قلو باشن ها خوب رفته بالا ماشالله بهشون باشه

بارداری خوبی برات ارزومندم عشقم

با این حال خوبت التماس دعا

❤️❤️❤️ خدایا شکرت ❤️❤️❤️ خودت حافظ فرشته های زندگیم باش ❤️❤️❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه اون دارو ها که داد اتفاقا رشد فولیکول و زیاد میکنه انشالله فولیکول های خوبی داری...لتروزول هم که ...

سونونمیرم احتمالا باهمین کیت اقدام کنم. لتروزول نداد اینماه. کدوم داروها منظورتونه؟ 

من با خانمای این گروه زیاد آشنایی ندارم عزیزانی که باردارشدن خیلییی تبریک میگم ان شا الله بسلامتی نی نی هاتون بغل کنین. عزیزان منتظر هم به لطف خدا هرچه زودتر بارداربشن. 

سلام افسانه جون مررررررسي گلم ايشالا خدا ني ني تو سالم بزاره تو بغلت گلم اصلا باورم نميشه ميخوام تيك ...

ممنون عزیزم با دعاهای شما🙏🙏

باورت بشه الان مامان یه نی نی خوشکل شدی ک داره تو وجودت رشد میکنه ان شاء الله چند روز دیگ میریو صدای قلب شو میشنوی و اون لحظه از اشک شوق سرپا نمیتونی بایستی خیلی مراقب خودت باش گرمیجات هم سعی کن خیلی محدود مصرف کنی ان شاء الله ک شماهم به سلامت نی نی تو بغل کنی❤️❤️❤️ 

اللهم صل علی محمد والله محمد و عجل فرجهم 
دوستان سلام  باورم نميشه اين درسته

خدایا شکرت همین امروز به نیتت اومدم تاپیک گفتم تگ کنم ببینم لیانا رفت ازمایش یانه ....ای جانم دوقلو هات مبارکت باشه عزیزدلم خیلی برات خوشحالم جواب تمام سختی ها وانتظارت رو گرفتی خداروشکر حالم خیلی گرفته بود خوشحالم کردی انشاءالله بسلامت ودل خوش نی نی های نازت رو بغل بگیری اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

خداجونم هزاران مرتبه شکرت بابت دخترهای نازی که بهم بخشیدی 🥰❤مگه داریم لحظه هایی شیرین ترازاین☺️خدایا هزاران هزاران مرتبه شکرت این لحظه هارو قسمت تمامی منتظران کن اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
چرا نمیشه میزنم میگه 117مورد یافت شد رو هرکدوم کلیک میکنم باز نمیشن. ولش کن اذیتت کردم

خوعزیزم اون موردا رو صفحه ب صفحه نگاه کن میرسی جایی ک بچه ها نوشتن رژیمشونو

براسلامتی دخترم دعاکنین🙏😭 

چرا نمیشه میزنم میگه 117مورد یافت شد رو هرکدوم کلیک میکنم باز نمیشن. ولش کن اذیتت کردم

کلیک نمیخاد دیگ صفحه ب صفحه برو تابرسی جایی ک رژیماروببیتی

براسلامتی دخترم دعاکنین🙏😭 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

واییییی خدایا

frasier15 | 25 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز