2777
2789
عنوان

مامانای اقدامی واسه بارداری با کیت وتخمکگذاری بیایید باهم باشیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3063351 بازدید | 355321 پست
بچه ها من اصلا شانس ندارم... امروز روز ١٤ سيكلمه ميخواستم عصري برم سونو فوليكول بدم و شب اقدام ...

وای جدی میگی؟؟؟چقدبده واقعا ....سیکلت چن روزه بود

براسلامتی دخترم دعاکنین🙏😭 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من الان میتونم سبزی پلو ماهی یا کوکو سبزی تو پری بخورم؟😁

خوشم مبادخودتم میخندی😁😁😁😁😁😁هرچی میخای بخور بعدشم جیزی بخورتاسردی غذاتوببره ...اینجوری توخودتو هلاک میکنی خداوکیلی

براسلامتی دخترم دعاکنین🙏😭 

خوشم مبادخودتم میخندی😁😁😁😁😁😁هرچی میخای بخور بعدشم جیزی بخورتاسردی غذاتوببره ...اینجوری توخودتو ...

من الکی هی میپرسم.

میخوام اطلاعات شما رو بسنجم😁😁

مادر شدن مثه آتو دادن به دنیاست، همیشه استرس داری همیشه نگرانشی .پسر قشنگم از وقتی اومدی هر روز مامانی بهاره😍.مادر بودن حس عجیب و خاصیست. احساس میکنم قلبم جایی بیرون از سینه میتپد.   پسرم، مرد کوچکم، جهان برای من در تو خلاصه میشود💙💙💙   پسرم آرام دوستت خواهم داشت طوریکه هیچکس به جز خودت این حس مرا درک نخواهد کرد💙

خوشم مبادخودتم میخندی😁😁😁😁😁😁هرچی میخای بخور بعدشم جیزی بخورتاسردی غذاتوببره ...اینجوری توخودتو ...

بعدشم گفتم تو دوران پری یهو بده😓😓😓

مادر شدن مثه آتو دادن به دنیاست، همیشه استرس داری همیشه نگرانشی .پسر قشنگم از وقتی اومدی هر روز مامانی بهاره😍.مادر بودن حس عجیب و خاصیست. احساس میکنم قلبم جایی بیرون از سینه میتپد.   پسرم، مرد کوچکم، جهان برای من در تو خلاصه میشود💙💙💙   پسرم آرام دوستت خواهم داشت طوریکه هیچکس به جز خودت این حس مرا درک نخواهد کرد💙

منم میخوام بخورم نمیدونم برم دمتر یانه. سرخودبخورم. دکترم فک نکنم بنویسه برام. 

سرخود نخور یهو کیست میشه

مادر شدن مثه آتو دادن به دنیاست، همیشه استرس داری همیشه نگرانشی .پسر قشنگم از وقتی اومدی هر روز مامانی بهاره😍.مادر بودن حس عجیب و خاصیست. احساس میکنم قلبم جایی بیرون از سینه میتپد.   پسرم، مرد کوچکم، جهان برای من در تو خلاصه میشود💙💙💙   پسرم آرام دوستت خواهم داشت طوریکه هیچکس به جز خودت این حس مرا درک نخواهد کرد💙

خانمای عزیز چی بخوریم اینماه هم مناسب رژیم پسر هم فولیکولام خوب رشد کنه بخداخسته شدم از رژیم😭سیاهدانه و عسل و دارچین و زنجبیل صبحها ناشتا و قبل خواب میخورم. ویتامین ای زینک سلنیوم دی و فولیک اسید.دیگه چه کنم؟ 

منم میخوام بخورم نمیدونم برم دمتر یانه. سرخودبخورم. دکترم فک نکنم بنویسه برام. 

من دوماهه بخاطرآی یوآی خورذم ولی این ماه دارم سرخودمیخورم والبت آمپولمم میزنم هروق برم سونووفولیم بالغ باش....بچه ک شیرنمیدی؟ببخشیدمن نمدونم بچه داری یانه میپرسم

براسلامتی دخترم دعاکنین🙏😭 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز