دیشب همسرم نمیزاست دخترم بیاد بغلم میگفت فشار به دلت میاره
بهش گفتم امبد نبند فکر نکنم اقدامم گرفته باشه چون هیچ علائمی هم ندارم فکرم نکنم با اون کیست باردار بشم
گاهی یه دردی زیر دلم هست که میدونم واسه کیست هست احتمالا،
شانس من ماموریتش کنسل شد و حضورش کلن استرس میده تا هفته بعد که میخواد ببینه باردارم یانه بهش گفتم منتظر نباش احتمالن پریود بشم بمن میگه تو از عمد چیزی خوردی که نگیره چون گفتی تخمکت بزرگ شده و دختر میشه احتمالا😒
دلم میخواد برم یه کلبه دور از همه تنها باشم😔