zahra56i مدیر عضویت: 1401/12/24 تعداد پست: 2217 عنوان کیا خوشگلن | مشاهده متن کامل بحث + 288 بازدید | 35 پست به نظرتون خانمای ایرانی خوشگلترن یا اروپایی؟ 1404/05/19 | 15:25 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
جان_و_جهانم عضویت: 1401/08/19 تعداد پست: 35468 یعنی اندامشون خوشگلتره؟ پ ن پ کلا چون با نژاد سیاهپوست و...به هر حال ازدواج کردن و.... و تغذیه سالم دارن معلومه خانماشون خوش اندام هستن اکثرا 🖤
zahra56i مدیر استارتر عضویت: 1401/12/24 تعداد پست: 2217 کی میگه؟ همه جای جهان زیباترینارو روسی میدونن اره منم فکر میکنم روس ها و اکراینی ها ی چیز دیگن
bدخترتنهایشهر عضویت: 1400/07/12 تعداد پست: 7103 یعنی اندامشون ساعت شنیه؟ نه اکثرا قد بلند و کشیده اند زنای ایرانی قد کوتاه و پت و پهنن زندگی رو باید از زودپز آموخت 💯😉بااین که داره ماتحتش میسوزه بیخیال نشسته داره سوت میزنه😊😁
boshra_goli عضویت: 1401/04/15 تعداد پست: 20893 اونها فقط سفیدن ایرانی ها قشنگترن سفیدی یکی از فاکتورهای زیباییهقشنگی زنان ترک زبانزده میگن اگه زن خوشگل میخوای برو از ترکا بگیر متاهل و متعهد.عشقم همسرم ❤️❤️❤️ درخواست نده بی همه چیز 😒
nuzhaanp عضویت: 1400/01/31 تعداد پست: 3796 اره منم فکر میکنم روس ها و اکراینی ها ی چیز دیگن طبق رنگینگ جهانی اینا زیباترینن ایران و خاورمیانه واقعا حریف اینا نمیشن ما زنده به آنیم که آرام نگیریم ؛ موجیم که آسودگی ما عدم ماست