2789
عنوان

کاش مرگمون دست خودمون بود

| مشاهده متن کامل بحث + 486 بازدید | 65 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تو پول دوست نیستی؟! اگه نیستی برو پولتارو بده به دیگران خب. تا عمق فقر و مشکلات روحی و جسمی ای که مت ...

پولی که واسه خوراک خانوادم در میارم هر روز باید این لبه کار کنم اگه پول دوست بودم میرفتم دنبال شغل بهتر و اسایش خودم

پولی که واسه خوراک خانوادم در میارم هر روز باید این لبه کار کنم اگه پول دوست بودم میرفتم دنبال شغل ب ...


ای بابا خداقوت بده به شما. همسر منم جوشکاره سه سال پیش از ساختمون افتاد دستش خرد شد. هنوزم بااین دستش کار میکنه اگه پول بود لازم نبود تو این گرما با این حقوق ناچیز این درد و خطر رو به جون بخره. شما هم همینطور. قشر کارگر فقط زنده هست ،زندگی نمیکنه 

آخــــــیشـ... آخــــــیشـ... امضام بعلت گزارش و تهدیداوباش نی نی سایتی پاک کردم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز