2789
عنوان

مخلص زری

| مشاهده متن کامل بحث + 10936 بازدید | 1697 پست

[QUOTE=391273498]اسمش آشناس ولی نمیشناسمش هر چی فکر میکنم[/QUOTE

بله جانم شما هرکسی رو در حد خودت نمی‌بینی ک بشناسیش 

شما به بالا وصلی 😎😎😎

هر 🐕‍🦺ی بیاد سمتم از خودم دفاع میکنم و بهش میگم چچچچخه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بعله بعله....گفتم بقیه در جریان باشن فک نکنن سینگلم فرت فرت درخواس میدن

اه اه بدم میاد از این روانی هایی ک میبینن میگی شوهر دارم تا یک حرف درباره رابطه میگی زود درخواست میدن 

هر 🐕‍🦺ی بیاد سمتم از خودم دفاع میکنم و بهش میگم چچچچخه 

اه اه بدم میاد از این روانی هایی ک میبینن میگی شوهر دارم تا یک حرف درباره رابطه میگی زود درخواست مید ...

اقا اینا بعضیا بعد صد تا در خواس میگم چی میگی من ننه دوتا بچم میگن عب نداره خخخ باید پارشون کنی 

عشقم فقط امینم و دیگر هیچ💕

اقا اینا بعضیا بعد صد تا در خواس میگم چی میگی من ننه دوتا بچم میگن عب نداره خخخ باید پارشون کنی

پدر سگ برو سراغ ننت ک همیشه در دسترسه 

هر 🐕‍🦺ی بیاد سمتم از خودم دفاع میکنم و بهش میگم چچچچخه 

[QUOTE=391273498]اسمش آشناس ولی نمیشناسمش هر چی فکر میکنم[/QUOTEبله جانم شما هرکسی رو در حد خودت نمی ...

خخخخ

من وصلم به ملک برا همین نمیشناسم بقیه رو

،،،،هیتلرم خوبه ولی من عاشق با پنبه سر بریدن های چرچیلم ،،،، انسان ناصحیحی هستم در تمام ابعاد من بین یک انسان فرهیخته و متشخص و یک انگل بددهن دائم در نوسانم زندگی میکنم با قوانین خودم✌

ملک ک با کلاغای کور آسمونم ارتباط میگیره

آره خدایی مثل این جادوگرا سوار جارو میشه و همه رو طلسم میکنه

،،،،هیتلرم خوبه ولی من عاشق با پنبه سر بریدن های چرچیلم ،،،، انسان ناصحیحی هستم در تمام ابعاد من بین یک انسان فرهیخته و متشخص و یک انگل بددهن دائم در نوسانم زندگی میکنم با قوانین خودم✌

آره خدایی مثل این جادوگرا سوار جارو میشه و همه رو طلسم میکنه

از اول با همه همینطوری زود شیش میشد 

از ورودی دانشگاه با همه نیشش باز بود تا موقع خروج 😂

هر 🐕‍🦺ی بیاد سمتم از خودم دفاع میکنم و بهش میگم چچچچخه 

فرد اذیت کننده

شادی کیه؟

نمیشناسمش

،،،،هیتلرم خوبه ولی من عاشق با پنبه سر بریدن های چرچیلم ،،،، انسان ناصحیحی هستم در تمام ابعاد من بین یک انسان فرهیخته و متشخص و یک انگل بددهن دائم در نوسانم زندگی میکنم با قوانین خودم✌

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792