2777
2789
عنوان

گواهینامه

| مشاهده متن کامل بحث + 101 بازدید | 15 پست
چقدر حرفتون آرومم کرد استرس داشتم چون الان امتحانا افتاده شهریور گفتم فک کردم اگه بعد پاییز برم بدبخ ...

نه عزیزم زمستون مخصوصا اسفند خلوت و هوا خوبه هم برای امتحانا اذیت نشدم هم اموزشی هوا خوب بود

از رحمت خدا ناامید نشو🌱 بی حاشیه بودن رو دوست دارم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز