zizikiki مدیر عضویت: 1400/08/07 تعداد پست: 526 عنوان گواهینامه | مشاهده متن کامل بحث + 101 بازدید | 15 پست بازم منو و سوالام اومدیم 😂بچه ها کسی بوده تو دوران دانشجویی گواهینامه گرفته باشه ؟ میخوام بدونم میشه کنار درس این کارو کرد ؟ بهترین زمان برای شرکت تو کلاس ها کیه ؟ آخه تابستون خیلی شلوغ میشه 1404/05/14 | 19:52 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
قالیشویی_شربت_اوغلی عضویت: 1403/02/09 تعداد پست: 3435 چقدر حرفتون آرومم کرد استرس داشتم چون الان امتحانا افتاده شهریور گفتم فک کردم اگه بعد پاییز برم بدبخ ... نه عزیزم زمستون مخصوصا اسفند خلوت و هوا خوبه هم برای امتحانا اذیت نشدم هم اموزشی هوا خوب بود از رحمت خدا ناامید نشو🌱 بی حاشیه بودن رو دوست دارم.