2777
2789
عنوان

برق رفت

140 بازدید | 15 پست

امروز ۲ ساعت برقمون رفت نیم ساعت اومد الان دوباره رفت واقعا یعنی چی 

الانم زنگ میزنم اداره برق منطقمون جواب نمی‌دن

آدم حموم باشه آب می‌ره 

آسانسور باشه گیر می‌کنه

وسایلامونم با این شرایط ممکنه بسوزع

دقیقا

من ۲ ساعت میره ۱ تا ۳ ظهر

برای آب باید تانکر داشته باشین

احترام، احترام میاره اگه جوابت رو ندادم به شعور و عقل نداشتت یه نگاهی بنداز👄🩷زندگی سخته ولی خوشحال باش یه پان(پانترک، پانلر، پانکرد، پانعرب، پان بلوچ و خلاصه از این دسته حیوانات) مجازی خر نیستی که دروغ میگه و خودش باور میکنه بقیم خرم فرض میکنه( انواع تجزیه طلب) ا🤡🚮الو الو😝🤙🏽درحال گای_ش تجزیه طلبیم بعدا زنگ بزن❤️🔥🤙🏽 این یه روزه بده نه یک زندگی بد، اینا خیلی باهم فرق دارن❄️✨️گاهی دونفر باید کمی از هم فاصله بگیرن تا بفهمند چقدر نیازمند برگشتن به هم هستند💗

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ما هم امروز برق دوساعت نبود

تو دمای 50درجه

ینی خییییلی وحشتناک گرم بود

 یا اباصالح المهدی💚 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💚 خدایا به حق اقاجانم امام زمان(عج) و اقام امام حسین عاقبتم رو خیر کن 🙏🏻خداجونم تورو به فاطمه زهرات بهم فرصت بده تا واست بندگی کنم                                          آرزوم عاقبت بخیری بچه هام♥💙داداشم بسلامتی سربازیش تمام بشه(ممنون میشم دعا کنید)  سایه مامان و بابام همیشه مستدام باشه♥خاهرام که همه زندگیم هستن همیشه شاد باشن خودمم بشم بنده خوب خدا. 😍🙂                                                                                                                                     تنها یه رفیق دارم تو این دنیا(صبورم🩷) که هم خواهرمه♥ هم همدممه♥ هم رفیقمه💙 از ته دلم از خدا میخام همیشه مواظب خودش و عزیزانش باشه 🙏🏻                                                                                                این لینک فروشم لوازم خونگی لوازم آشپزخونه با خیال راحت و اطمینان کامل میتونید خرید کنید😍خوشحال میشم عضو بشیدhttps://rubika.ir/joing/GGJDAGCH0VLRFRCZVSHDLLGOVLLLRUAH

بابا کاش حداقل یه زمان مشخص بره اصلا معلوم نیس چی به چیه


ما زمان مشخص داره توی کانال مخصوص شهرمون اعلام میکنن

شاید داشته باشین 

احترام، احترام میاره اگه جوابت رو ندادم به شعور و عقل نداشتت یه نگاهی بنداز👄🩷زندگی سخته ولی خوشحال باش یه پان(پانترک، پانلر، پانکرد، پانعرب، پان بلوچ و خلاصه از این دسته حیوانات) مجازی خر نیستی که دروغ میگه و خودش باور میکنه بقیم خرم فرض میکنه( انواع تجزیه طلب) ا🤡🚮الو الو😝🤙🏽درحال گای_ش تجزیه طلبیم بعدا زنگ بزن❤️🔥🤙🏽 این یه روزه بده نه یک زندگی بد، اینا خیلی باهم فرق دارن❄️✨️گاهی دونفر باید کمی از هم فاصله بگیرن تا بفهمند چقدر نیازمند برگشتن به هم هستند💗

خدا لعنتشون کنه ما طبق جدول اعلام شده صبح دو ساعت رفت عصری هم بدون برنامه ۱.۵ ساعت رفت کاش از قبل خب ...

آره واقعا حداقل از قبل خبر بدن مردم بدونن می‌خوان چیکار کنن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز