2777
2789
عنوان

اسم پسر 👦

450 بازدید | 48 پست

برای اسم پسر با نامزدم از الان ب اختلاف خوردیم 

موضوع پیدا نمی‌کنیم برای بحث ببین ب چیا گیر میدیم🤣😅😁


از بین آرتین یا آریا کدوم بهتره ب نظرتون؟؟؟

متاهل و متعهد💍🤍.عاشق همسرمم💞💗❤️. اهل مطالعه ، فیلم ، مسافرت و ایرانگردی ...عاشق ایران قشنگمون 🥰چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد ///من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک.

پشت هر کی بزنی برمیگرده میگه من ارتینم.بسه دیگه🤣

🟡از ۹۰ اینجا بودم.ولی سایتی که برای کاربرهای قدیمی خودش ارزش قایل نیست بدرد نمیخوره.الان اینجام چون حوصلم سر میره .  من آذربایجان تورکیم💖

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آرتین خیلی قدیمی شده آریا بهتره

سلیقه ی حضرت آقاست 😁🤭

بجز تو انتخاب من تو بقیه چیزها بد سلیقست😬😎

متاهل و متعهد💍🤍.عاشق همسرمم💞💗❤️. اهل مطالعه ، فیلم ، مسافرت و ایرانگردی ...عاشق ایران قشنگمون 🥰چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد ///من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک.

پشت هر کی بزنی برمیگرده میگه من ارتینم.بسه دیگه🤣

پست شما ها رو بهش نشون میدم باشد ک رستگار شود 😁

متاهل و متعهد💍🤍.عاشق همسرمم💞💗❤️. اهل مطالعه ، فیلم ، مسافرت و ایرانگردی ...عاشق ایران قشنگمون 🥰چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد ///من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک.

هیچ کدوم

خب نظر شما چیه؟ 

یه اسم کوتاه و شیک و اصیل میخوام

متاهل و متعهد💍🤍.عاشق همسرمم💞💗❤️. اهل مطالعه ، فیلم ، مسافرت و ایرانگردی ...عاشق ایران قشنگمون 🥰چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد ///من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک.

پست شما ها رو بهش نشون میدم باشد ک رستگار شود 😁

پسرم کلاس هشتمه.امسال ۸ نفرشون ارتین بودن.میگف مامان اسمشونو صدا میکنیم همه شون برمیگردن برای همین براشون شماره گذاشتیم ارتین یک ارتین دو ارتین سه🤣


🟡از ۹۰ اینجا بودم.ولی سایتی که برای کاربرهای قدیمی خودش ارزش قایل نیست بدرد نمیخوره.الان اینجام چون حوصلم سر میره .  من آذربایجان تورکیم💖

پسرم کلاس هشتمه.امسال ۸ نفرشون ارتین بودن.میگف مامان اسمشونو صدا میکنیم همه شون برمیگردن برای همین ب ...

وای نه 

دوست ندارم اسم پسرم رو هر کسی باشه 

خودمم یکی هم اسم منه اعصابم خورد میشه 

فقط باید من تک باشم🤭😂

متاهل و متعهد💍🤍.عاشق همسرمم💞💗❤️. اهل مطالعه ، فیلم ، مسافرت و ایرانگردی ...عاشق ایران قشنگمون 🥰چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد ///من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک.

شاهان ، صدرا ،

شاهان هم خیلی زیاده عزیزم 

صدرا هم اسم یه محلست تو شیراز ک دوسش ندارم

متاهل و متعهد💍🤍.عاشق همسرمم💞💗❤️. اهل مطالعه ، فیلم ، مسافرت و ایرانگردی ...عاشق ایران قشنگمون 🥰چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد ///من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک.

وای نه دوست ندارم اسم پسرم رو هر کسی باشه خودمم یکی هم اسم منه اعصابم خورد میشه فقط باید من تک باشم� ...

پس ارتین نزار🫠😊

🟡از ۹۰ اینجا بودم.ولی سایتی که برای کاربرهای قدیمی خودش ارزش قایل نیست بدرد نمیخوره.الان اینجام چون حوصلم سر میره .  من آذربایجان تورکیم💖

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز