2777
2789
عنوان

هیچکی نیست

| مشاهده متن کامل بحث + 96 بازدید | 18 پست
وای منم میخواستم برم تجربی نرفتم گند زدم به زندگیم اومدم انسانی تجربی چجور رشته ایه ؟ خیلی سخته ؟

 به علاقه بستگی داره دیگه اگه هدف داشته باشیو از درس های فیزیک و شیمی و زیست و ریاضی خوشت بیاد اوکیه البته واقعا سخته و رقابت توش وحشتناککک زیادههه برای رسیدن به صندلی دانشگاه جنگی بدتر از جنگ جهانی دومه  

به علاقه بستگی داره دیگه اگه هدف داشته باشیو از درس های فیزیک و شیمی و زیست و ریاضی خوشت بیاد اوکیه ...

فیزیک و ریاضی نه ولی به شیمی و زیست خیلی علاقه داشتم 

خیلی سخته یعنی معدلت چطوره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فیزیک و ریاضی نه ولی به شیمی و زیست خیلی علاقه داشتم خیلی سخته یعنی معدلت چطوره

معدل دهمم خوبه راضیم ۱۹.۶۱ شدم

ببین کتاب علوم راهنمایی رو که یادته یهو همون کتاب علوم جمع و جور و کوچولو تبدیل به ۵ تا کتاب مجزا میشه که هرکدوم به کلفتی همون علومن مطلب ها هم فوق العاده پیشرفته مثلا یه چند تا مثال بزنم بیشتر حا بیوفته مثلا ما تو زیست یاد میریم قلب ملخ و کرم خاکی چطوری کار میکنن چند تا سرخرگ دارن ترکیبات خونشون چیه یاد میگیریم توی قلب انسان چه جوریه چند سرخرگ و سیاهرگ وارد یا خارج میشه تو ۰.۸ ثانیه چند تا کار میکنه چیکارا میکنه چجوری میکنه تو شیمی یاد میگیریم عنصر ها از کجا میان دنیا چجوری تشکیل شد با اتفاق های ساده و روزمره زندگی مثل گاز روشن کردن و سوختن وسیله ها مسئله میسازیم اینکه ماده های مختلف مثل نمک چجوری ساخته میشنو یادمیگیریم و ازشون مسئله حل میکنیم تو فیزیک یاد میگیریم اگه بخوایم یه سطل آبو جوش بیاریم چقد باید گرما بذیم چحور گرما بدیم از اینا مسئله حل میکنیم یاد میگیریم تو عمق ۹ کیلومتری فشار وارده بر پرده گوش انسان چنده تو ریاضی هم همین ریاضی خودتونو از نظر سختی ۵ برابر کن میشه ریاضی تجربی تو زمین شناسی هم راجب زمین و سنگ ها و سلسله های مختلف و اینا یاد میگیریم

معدل دهمم خوبه راضیم ۱۹.۶۱ شدمببین کتاب علوم راهنمایی رو که یادته یهو همون کتاب علوم جمع و جور و کوچ ...

وای ممنونم از توضیح کاملت 💐

زیست و شیمی رو هنوزم واقعا دوست دارم 

حیف حیف که اومدم انسانی واقعا پشیمونم پارسال کل تابستون رو به انتخاب رشتم فکر کردم آخرم گند زدم متاسفانه 

معدل نهمم ۲۰ بود ولی خب ریاضی رو حس میکنم واقعا نمی‌کشیدم حتی الانم ریاضی انسانی با اینکه آسونه سوالای سطح بالا اصلا نمیتونم حل کنم 

با فیزیک هم میتونستم کنار بیام ولی ریاضی رو نه ریاضی رو از پایه ضعیفم 

ولی باز از جهتی به خودم میگم کار می‌کردم اونم کلاس میرفتم یه جوری باهاش کنار میومدم بلاخره نمیدونم حیف شد ولی من آرزوم بود دکتر بشم 

انشالله موفق باشی و به هدفت برسی

♥️✨️

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

راسته یا نه

fxlog | 26 ثانیه پیش

اخه چرا 🥲

چخهhooy | 5 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز