sabasohrabi مدیر عضویت: 1401/10/26 تعداد پست: 60 عنوان جنسیت نی نی | مشاهده متن کامل بحث + 185 بازدید | 25 پست بیاید عکس سونو بذارم اگه سر درمیارید بهم بگین 1404/05/06 | 15:33 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
جناس عضویت: 1402/02/23 تعداد پست: 41333 🤣🤣ن همینارو دارم حس کردم خیلی بیخیاله قشنگ لم داده براخودش اون تو😂 مردی که ازت خوشش بیادمیادخواستگاریت به نگاه ورفتاراش دل نبندنگوخجالتیه نگوشرایط نداره یادت نره مردی که بخوادت میادخواستگاری تامام🤪
snowflakess عضویت: 1403/07/15 تعداد پست: 3113 تو برگه چیزی نوشته عکسشو بفرس معنی اسم پروفایلم دانه ی برف هست😍 تازه وارد هم نیستم چهار بار تعلیق شدم😎 این👈 🌷رو ی دختر مهربون بهم هدیه داده ملکه70♥️♥️
sabasohrabi مدیر استارتر عضویت: 1401/10/26 تعداد پست: 60 حس کردم خیلی بیخیاله قشنگ لم داده براخودش اون تو😂 🤣🤣🤣منم همین حسو دارم
دشمن_مادرشوهر عضویت: 1403/01/25 تعداد پست: 3616 فقط وقتایی ک گشنمه🤣 ماشاللهمن ۶هفته ام روز ب روز تهوعم بیشتر میشهدارم میمیرم
sabasohrabi مدیر استارتر عضویت: 1401/10/26 تعداد پست: 60 ماشاللهمن ۶هفته ام روز ب روز تهوعم بیشتر میشهدارم میمیرم اخی درکت میکنم خیلی سخته اما من تهوع دارم کمی سریع یچیز میخورم بهتر میشم بالا نمیارمایشالا شماام زودتر خوب میشی
قز_بس عضویت: 1404/03/08 تعداد پست: 2221 اگه شکمت گرد باشه مثل هندونه پسره ولی اگه شیت باشه دختره شیت یعنی چجوری امضام پاک شده یه روزم تعلیق شدم
دشمن_مادرشوهر عضویت: 1403/01/25 تعداد پست: 3616 اخی درکت میکنم خیلی سخته اما من تهوع دارم کمی سریع یچیز میخورم بهتر میشم بالا نمیارمایشالا شماام زود ... قربونت برممن روز ب روز تهوعم بیشتر میشهشبا دیگ خیلی حالم بد میشهغذا نمیتونم درست کنم از پیاز داغو اینا بدم میاد
پرنسا_خانم عضویت: 1404/01/13 تعداد پست: 4513 شیت یعنی چجوری آآخه من اینجا چه جوری بهت بگم باید ببینمت تصویری بهت نشون بدم دل که خوش نباشه هیچی قشنگ نیست. . !
sabasohrabi مدیر استارتر عضویت: 1401/10/26 تعداد پست: 60 قربونت برممن روز ب روز تهوعم بیشتر میشهشبا دیگ خیلی حالم بد میشهغذا نمیتونم درست کنم از پیاز داغو ای ... واقعا مرحله سختیه منم انقد فشارم میاد پایین سردرد میگیرم ولی خب باید ساخت راهشو پیدا کن..بیسکوییت بخور وقتی تهوع گرفتی قشنگ اب دهن رو جمع میکنه
دشمن_مادرشوهر عضویت: 1403/01/25 تعداد پست: 3616 واقعا مرحله سختیه منم انقد فشارم میاد پایین سردرد میگیرم ولی خب باید ساخت راهشو پیدا کن..بیسکوییت بخ ... حتما عزیزمممنونمولی خیلی حال بدیه کاش زودتر تموم شه راحت شمکلا فکر کردم کل تایم بارداری اینجوریه ک میگی کی بدنیا میاد راحت شمبدنیا بیاد میفهمی گرفتاری واقعی چیه😂😂😂