2789
عنوان

رفتم مصاحبه تخصصی فرهنگیان

202 بازدید | 15 پست

خیلی خوب بود رفتار تسهیلگر و ارزیابا فوق العاده محشر بود باهاشوم دوستم شدم حتی خیلی راضی بودم دعا کنید قبول شم

الا یا ایها الساقی ادر کاسا وناولها ... تیکر کنکورمه

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

عزیزم میشه از اول تا آخرشو توضیح بدی؟من خیلی استرس دارم برای فردا

اره دارم تایپ میکنم واسه گروهی که توش تمرین میکردیم میفرستم اینجام استرس نداشته باش خیلی خوبن

الا یا ایها الساقی ادر کاسا وناولها ... تیکر کنکورمه

#تجربه‍ من 

سلام وقت بخیر من همین الان از مصاحبه تخصصی دانشگاه با هنر فرهنگیان تهران برگشتم 

اول از همه بگم ما نفرات اخر بودیم حالا فکرنمیکنم زیاد مونده باشه کسی 

 رفتار ارزیاب ها کادر اونجا و تسهیلگر ها بسیار مهربون و دلسوزانه بود و هیچ استرسی وارد نمیکردن رفتیم داخل تویه کلاس دانشگاه اول اومدن توضیحات مراحلو دادن به کانون های مختلف تقسیم شدیم کانون ۴۷ . ۱۴۹ . ۴۸ که ۱۶ نفره بود هر کانون به ۴ گروه ۴ نفره تقسیم کردن باز و من گروه ۴ بودم هرکیو فرستادن یه بخش گروه اول رفتن ارزیابی مستندات و مدارک .. دوم رفتن سایت برای تست روان شناسی سوم رفتن بحث گروهی ماهم اول ارائه تحلیلی که ارائه تحلیلی اسونی بود درمورد سه شرکت که مقایسه میکردیم کدوم بهتره میخاستن سیستم صوتی بگیرن برای سالن اجتماعات مدرسه بعد رفتیم تست روان شناسی که اسون بود فقط بگم که اون تستا فقط دروغ سنجن و میخان مچت رو بگیرن دقت کنید 

 بعد ارزیابی مدارک رفتیم چیزی نداشت 

 اخر بحث گروهی که هم گروهی های من بی زبون بودن زیاد صحبت نمیکردن اول شروع کردم صورت جلسه رو من نوشتم رهبری گروه رو دست گرفتم موضوع هم راجب تفاوت نسل ها بود که خیلی از اقای گرجی ممنونم کمکم کردن تو این مدت زمان کم اشناشدن با اینجا و ایشون خیلی نکات یاد گرفتم پیشرفت کردم و موفق شدم 

 موضوع هم که دقیقا همون بود تحقیق کردم قبلش اماده بودم خیلی خوب بود 

 خیلی مهربون و خوب بودن کادر اونجا باهاشون گرم گرفتم صمیمی هم شدیم اصلا استرس نداشت خوب و روون حرف زدم با اعتماد بنفس خلاصه برا همتون ارزو موفقیت دارم

الا یا ایها الساقی ادر کاسا وناولها ... تیکر کنکورمه

اخه میگفتن بفهمن فقط واسه اونجا چادر پوشیدی بفهمن بد میشه

من سپردم به همه که تحقیق میدانی اومدن سوتی ندن بهشون خودمم سوتی ندادم

الا یا ایها الساقی ادر کاسا وناولها ... تیکر کنکورمه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز