نازی1۲۵۱ مدیر استارتر عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 2675 عنوان ارث پدری 137 بازدید | 15 پست داییام حق مامانم و خاله هامو کشیدن بالادعواشونو میارن خونه ما خسته شدیم نمیتونیمم بهشون بگیم برید بیرون دعواها تونو بکنیدجلو در و همسایه فقط داد و بیداد میکننی هفته خسته شدیم از دستشون ب منو خواهرم و بابام چربطی دارع ک دعواشونو میارن خونه ما 1404/04/25 | 16:11 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
guitar_77 عضویت: 1401/10/11 تعداد پست: 2437 درکت میکنم🤝 وقتی با نظرم مخالف بودی لطفا ریپ نزن🌹هیچکی جز استارتر ریپ نزنه
یه_پاییزه_و_آبانش عضویت: 1403/08/24 تعداد پست: 11675 مادرت باید بگه دیگهپدرت اگر وارد دعوا بشه احتمال درگیری هستش ممکنه تلاش زیاد به موفقیت ختم نشه ؛ اما صددرصد به پشیمانی و حسرت ختم نمیشه
نازی1۲۵۱ مدیر استارتر عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 2675 مادرت باید بگه دیگهپدرت اگر وارد دعوا بشه احتمال درگیری هستش مامانم رو در وایسی داره هیچی نمیگه
هاشیموتو عضویت: 1402/07/08 تعداد پست: 9625 عده ای هم حق منو خوردند با هم که دعواشون میشه با منم دعوا می کنند. نفرینی کردم خانمانسوز...
نازی1۲۵۱ مدیر استارتر عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 2675 پایین خوبی داره تحمل کن🤣 پایان ندارع همه رو خوردن رسمی کردن اینا رفتن شکایت کردن دولت گفته هیچی تو دستتون نیست حالا یهفته زنگ میزنن میان خونه ما دعوا😂😂
یه_پاییزه_و_آبانش عضویت: 1403/08/24 تعداد پست: 11675 مامانم رو در وایسی داره هیچی نمیگه خب یه روز برن خونه اونا و بگن دعواتون رو خونه ما نیارید پدر صلواتی ها ممکنه تلاش زیاد به موفقیت ختم نشه ؛ اما صددرصد به پشیمانی و حسرت ختم نمیشه
نازی1۲۵۱ مدیر استارتر عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 2675 عده ای هم حق منو خوردند با هم که دعواشون میشه با منم دعوا می کنند. نفرینی کردم خانمانسوز... حق میخورن ی ابم روش
نازی1۲۵۱ مدیر استارتر عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 2675 خب یه روز برن خونه اونا و بگن دعواتون رو خونه ما نیارید پدر صلواتی ها وگرنه مامانم مارو میکشه میگه زشتهههه این حرفا چیه😂
هاشیموتو عضویت: 1402/07/08 تعداد پست: 9625 حق میخورن ی ابم روش آره. کاش می شد با رحم هم قطع رابطه کرد. اسلام دست و پامو بسته
هاشیموتو عضویت: 1402/07/08 تعداد پست: 9625 پایان ندارع همه رو خوردن رسمی کردن اینا رفتن شکایت کردن دولت گفته هیچی تو دستتون نیست حالا یهفته زن ... کسی حق داییهات رو هم خورده؟ متوجه نشدم کی شکایت کرده
نازی1۲۵۱ مدیر استارتر عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 2675 کسی حق داییهات رو هم خورده؟ متوجه نشدم کی شکایت کرده پنج تا داییی دارم حق چارتا خاله هام و مامانمو خوردن با کلک پارتی رفتن زمینارو زدن ب اسم خودشون خیلی زمینهبا پارتی بازی رفتن سند گرفتن برا زمینا حالا مامانم و خاله هام فهمیدن ک چی شده دعوا راه انداختن شکایت کردن از داییام ولی دستشون جایی باز نیست
مامان_دهه_هفتادی عضویت: 1401/08/14 تعداد پست: 4108 مامان منم اون زمان ها ارثشدرو با خالم بخشیده به داییم..بعد گفتن ما فوت شدیم برامون خیرات ی مهمونی بده ..خالم فوت شده داییم براش خیراتش نداد🥴
نازی1۲۵۱ مدیر استارتر عضویت: 1401/11/13 تعداد پست: 2675 مامان منم اون زمان ها ارثشدرو با خالم بخشیده به داییم..بعد گفتن ما فوت شدیم برامون خیرات ی مهمونی بد ... اصن داییا پدیده عجیب غریبی هستن😂