shkfebahari مدیر عضویت: 1404/03/30 تعداد پست: 351 عنوان خواستگار | مشاهده متن کامل بحث + 562 بازدید | 53 پست دیروز اومدن حرف زدیم خوشحال بودن رفتارشونم خوب بود ولی هنوز زنگ نزدن خیلی حس بدیه قبلنم ی خواستگار داشتم اونم گفت ایشالا بازم مزاحمتون میشیم تماس میگیرم هماهنگ میکنم ولی رفت ک رفت افسردگی گردم حس میکنم خیلی زشتم..... 1404/04/24 | 17:22 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
fatemeh177 عضویت: 1399/11/02 تعداد پست: 7850 نبابا یک هفته چ خبره اخه قرار اول بود اخه دختر عمومم بعد یکهفته زنگ زدن خبر دادن ک خوششون اومده الانم دوساله ازدواج کردن
shkfebahari مدیر استارتر عضویت: 1404/03/30 تعداد پست: 351 😂😂اینم رفته مطمعن باشمیخوای عکستو بفرست ببینم شایدم خوشگلی مشکل چیز ديگه باشه ن خوشگل نیستم ولی زشتم نیستم
momarland عضویت: 1402/07/11 تعداد پست: 262 اره منم همین نظرو دارم کلا من ۲تا خواستگار داشتم هر دوتاشونم رفتن ک رفتن😭🤣🤣 به درک بیخیال
shkfebahari مدیر استارتر عضویت: 1404/03/30 تعداد پست: 351 من هیچوقت از ازدواج سنتی خوشم نیومده😕 و نذاشتم کسی سنتی بیاد خواستگاریم بخاطر همین هنوز مجردم تا بب ... خیلی چرته توام متولد ۷۷ هستی؟
shkfebahari مدیر استارتر عضویت: 1404/03/30 تعداد پست: 351 دقیقا ۷۸ ام عزیزم پسره خیلی ذوق داشت خوشش اومده بود حرفم زدیم مشتاق بود واقعا
shkfebahari مدیر استارتر عضویت: 1404/03/30 تعداد پست: 351 اخه دختر عمومم بعد یکهفته زنگ زدن خبر دادن ک خوششون اومده الانم دوساله ازدواج کردن حالا جوابمم منفیه ب مامانم گفتم رد کن ولی خب افسردگی گرفتم حس میکنم خیلی زشتم
shkfebahari مدیر استارتر عضویت: 1404/03/30 تعداد پست: 351 به درک بیخیال اخه ب رلمم گفتم خواستگار اومده اونم زده ب برق🤣🤣
fatemeh177 عضویت: 1399/11/02 تعداد پست: 7850 پسره خیلی ذوق داشت خوشش اومده بود حرفم زدیم مشتاق بود واقعا قیافش خوب بود؟خونه ماشین و شغل ثابت داشت؟؟صبر کن فعلا زوده واسع خبر شاید دارن با بزرگترا مشورت میکنن
fatemeh177 عضویت: 1399/11/02 تعداد پست: 7850 حالا جوابمم منفیه ب مامانم گفتم رد کن ولی خب افسردگی گرفتم حس میکنم خیلی زشتم اگ زشت بودی ک ذوق زده نمیشد از هم صحبتی باهات معلومه خوشش اومده ازتولی خب نظر خودش ب تنهایی کافی نیس
shkfebahari مدیر استارتر عضویت: 1404/03/30 تعداد پست: 351 چه ربطی به زشتی داره ؟ مگه همه باید بپسندن😐 کلا دوتا خواستگاری داشتم هر دوتاشم همین شده رفتن ک رفتن
momarland عضویت: 1402/07/11 تعداد پست: 262 اخه ب رلمم گفتم خواستگار اومده اونم زده ب برق🤣🤣 اونم به درک قسمت میاد انشالله
shkfebahari مدیر استارتر عضویت: 1404/03/30 تعداد پست: 351 اونم به درک قسمت میاد انشالله ۲۷سالمه دیگ کی
shkfebahari مدیر استارتر عضویت: 1404/03/30 تعداد پست: 351 اگ زشت بودی ک ذوق زده نمیشد از هم صحبتی باهات معلومه خوشش اومده ازتولی خب نظر خودش ب تنهایی کافی نیس عکسمو بذارم ولی صادقانه بگو