2777
2789
عنوان

ریزش مو

| مشاهده متن کامل بحث + 232 بازدید | 29 پست
من موهام قشنگ نصف شده انقدر ریخته قبلن تو کلیپس جا نمیشد الان انقدر نازک شده کلیپس نگهش نمیداره از ا ...

خیلی بده من خیلی بابت این موضوع ناراحتم

کاش یه مغازه بود! 🏡آدم میرفت میگفت بی زحمت یکم "خیال خوش"میخوام😌...ببخشید این "خنده های از ته دل" چندن؟😅 آقا؟ 😔این "آرامشا" لحظه ای چند؟😥 این "بی خیالیا" که میپاشن رو زندگی مشتی چند؟ 🙂از این "روزایی که بی بغضن" دارین؟😣 از این "سالای بی رنج" اندازه دل ما دارین؟! 😞این "شادیا" دوام دارن؟!🤔  نه... 😭کاش یه جایی بود میشد رفت و بگی آقا یه "زندگی" میخوام .. بیزحمت جنس خوبش💔😔
من خیلی اب برنج خیسونده رو شنیدم دارم میزنم

تاثیری هم داشته؟ من آب پیاز و روغن رزماری و تخم کتان میجوشونم قاطی میکنم میزنم 

کاش یه مغازه بود! 🏡آدم میرفت میگفت بی زحمت یکم "خیال خوش"میخوام😌...ببخشید این "خنده های از ته دل" چندن؟😅 آقا؟ 😔این "آرامشا" لحظه ای چند؟😥 این "بی خیالیا" که میپاشن رو زندگی مشتی چند؟ 🙂از این "روزایی که بی بغضن" دارین؟😣 از این "سالای بی رنج" اندازه دل ما دارین؟! 😞این "شادیا" دوام دارن؟!🤔  نه... 😭کاش یه جایی بود میشد رفت و بگی آقا یه "زندگی" میخوام .. بیزحمت جنس خوبش💔😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تاثیری هم داشته؟ من آب پیاز و روغن رزماری و تخم کتان میجوشونم قاطی میکنم میزنم


رزماری و گیاه دم اسب و اب برنج میزنم 

بنظرم خوبه فعلا که اولاشه بیشترین امیدم ب اب برنجه

❤️‍🩹

من کلی قرص خارجی ایرانی تقویتی خوردم چقد محصول برا مو  هیچی جواب نداد

رفتم دکتر گفت ریزشت ارثی هورمونی هست و بهم دوتاقرص داد خوب شدم باید برای درمان بری دکتر.

از روی روتین موی دیگران نمیشه پیش رفت مثل اینکه بیمار باشی بعد به کسی بگی شما وقتی مریض میشین چی میخورین؟

خب هرمریضی یه داروی داره دل درد حالت تهوع ام اس هزار جور بیماریه نمیشه برای همه یه نسخه پیچید

😡فقط طلاق😡
رزماری و گیاه دم اسب و اب برنج میزنم بنظرم خوبه فعلا که اولاشه بیشترین امیدم ب اب برنجه

منم همه راه هارو دارم میرم بلکه ب یک نتیجه برسم

کاش یه مغازه بود! 🏡آدم میرفت میگفت بی زحمت یکم "خیال خوش"میخوام😌...ببخشید این "خنده های از ته دل" چندن؟😅 آقا؟ 😔این "آرامشا" لحظه ای چند؟😥 این "بی خیالیا" که میپاشن رو زندگی مشتی چند؟ 🙂از این "روزایی که بی بغضن" دارین؟😣 از این "سالای بی رنج" اندازه دل ما دارین؟! 😞این "شادیا" دوام دارن؟!🤔  نه... 😭کاش یه جایی بود میشد رفت و بگی آقا یه "زندگی" میخوام .. بیزحمت جنس خوبش💔😔
من کلی قرص خارجی ایرانی تقویتی خوردم چقد محصول برا مو هیچی جواب ندادرفتم دکتر گفت ریزشت ارثی هورمون ...

اره حتما باید برم اینجوری فایده نداره ....

کاش یه مغازه بود! 🏡آدم میرفت میگفت بی زحمت یکم "خیال خوش"میخوام😌...ببخشید این "خنده های از ته دل" چندن؟😅 آقا؟ 😔این "آرامشا" لحظه ای چند؟😥 این "بی خیالیا" که میپاشن رو زندگی مشتی چند؟ 🙂از این "روزایی که بی بغضن" دارین؟😣 از این "سالای بی رنج" اندازه دل ما دارین؟! 😞این "شادیا" دوام دارن؟!🤔  نه... 😭کاش یه جایی بود میشد رفت و بگی آقا یه "زندگی" میخوام .. بیزحمت جنس خوبش💔😔
اصلاح سبک چیه؟

اصلاح سبک زندگی

سرچ کن 

مهمترین نکته اش داشتن خواب کافی ۸ ساعت در شب

چند روز انجام بدی تاثیرشو می بینی

من خیلی بدخواب بودم گوشی همش دستم بود تا چشمم داغ شه سه و چهار صبح خوابم می برد تا ۱۱ . الان ده میذارمش کنار دیگه ۱۱اینا میخوابم تا ۷.

تاثیرات خوبی داشت که مهمترینش کنترل ریزش مو بود.

من داشتم و موارد زیر رو انجام دادم و الان کامل درمان شده 

اگه ژنتیکی نباشه اول آزمایش کم خونی و هورمونی بده 

اگه استرس و اضطراب داری سعی کن با ورزش های مثل یوگا برطرف کنی

اگه مواد مغذی بدنت کم قرص مکمل بخور 

سبک زندگیت و اصلاح کن یعنی ورزش و تو برنامت بزار و مواد غذایی سالم استفاده کن

حنا و تخم مرغ  ،جوشونده تخم کتان و رزماری ،روغن تراپی وشامپو مخصوص جنس مو یادت نره 

موهات و زیر دوش و یا وقتی خیس اصلا شونه نکن 

اتومو و سشوار و حذف کن 

موهات و محکم با کش نبندو....

اینارو رعایت کنی موهات درمان میشه

عزیزم ماشین دا اشتون که دزدیده بودن پیدا شد؟

سلام اره عزیزم پیدا شد ولی همه چی و برده بود

کاش یه مغازه بود! 🏡آدم میرفت میگفت بی زحمت یکم "خیال خوش"میخوام😌...ببخشید این "خنده های از ته دل" چندن؟😅 آقا؟ 😔این "آرامشا" لحظه ای چند؟😥 این "بی خیالیا" که میپاشن رو زندگی مشتی چند؟ 🙂از این "روزایی که بی بغضن" دارین؟😣 از این "سالای بی رنج" اندازه دل ما دارین؟! 😞این "شادیا" دوام دارن؟!🤔  نه... 😭کاش یه جایی بود میشد رفت و بگی آقا یه "زندگی" میخوام .. بیزحمت جنس خوبش💔😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز