2733
2734
عنوان

متخصص گوش و حلق و بینی خوب در تهران

60718 بازدید | 85 پست

خانما من خیلی مشکل سینوزیت دارم پیش هر دکتری میرم بعد از یه مدتی دو باره سینوزیتم برمی گرده خواهش می کنم یه دکتر خیلی خوب به من معرفی کنید من تعریف دکتر صالح محبی شنیدم کسی رفته پیشش

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

دکتر کمالی

آدرسشم تهران، فلکه دوم صادقیه، ساختمون تجاری اداری طلا

هر صدقه‌ای که برای مرده داده می‌شود، فرشته‌ای آن را می‌گیرد. در طبقی از نور می‌گذارد. بر لب قبر می‌ایستد. با صدای بلند می‌گوید: ای اهل قبور، درود بر شما، بگیرید این هدیه را که بستگان تان برای شما فرستاده‌اند.
2731

من چند سال پیش تو تهران تقریبا پیش تمام دکترای گوش و حلق بینی رفتم. اخر هم مشکل سینوزیتم رو با جمع بندی حرفاشون درست کردم.

پمادویتامین آ چشمی صبح و شب داخل بینی ت بزن چرب کن.

هر وقت سینوزیتت عود کرد. اسپری بینی همراه با شستشوی زیاد بینی با سرم شستشو(فین نباید بکنی که خون نیاد).

بدون مایک بیرو نرو شب هم اگر میتونی تا حدی مایک بزن+بخوره گرم توی اتاقت

2738

بعد از جراحی گوش رعایت بهداشت از جمله مواردی است که باید حتماً رعایت شود معمولاً بعد از جراحی گوش بیمار چند ساعت بیشتر در بیمارستان نمی ماند و بعد از چند ساعت از بیمارستان مرخص می شود . بعد از 5 روز می تواند پانسمانی که در گوش گذاشته شده را می تواند بردارد.

دکتر صالح محبی که عااالیه من از طریق کلینیک MOH می شناسمشون . یه کلینیکی هست متشکل از سه پزشک فوق تخصص کارشون حرف نداره. من برای جراحی گوش پسرم رفتم پیششون. پولیپ دخترم رو هم پیش این کلینیک رفتم

دکتر صالح محبی که عااالیه من از طریق کلینیک MOH می شناسمشون . یه کلینیکی هست متشکل از سه پزشک فوق تخ ...


وای منم تعریف دکتر محبی را زیاد شنیدم میگن خیلی دکتر خوبیه و واقعا تو کارش متخصص پسر عمو منم باید جراحی گوش انجام میداد که بردنش یه جا تشخیص نداد مریضیش چیه ولی با معرفی یکی از آشناهاشون بردنش پیش دکتر محبی ایشون براشون جراحی انجام دادن خدا روشکر الان که خوبه و مشکلی نداره . 

عزیزم منم دنبال یه متخصص خوب می گردم میشه آدرس دکتر محبی را بهم بدید ؟ ممنون


اره عزیزم دکتر محبی واقعا دکتر خوبیه ما که راضی بودیم اینم آدرس دکتر : 

سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، پلاک 78، ساختمان سعادت، واحد 4

اره عزیزم دکتر محبی واقعا دکتر خوبیه ما که راضی بودیم اینم آدرس دکتر :  سعادت آباد، میدان کاج، ...


وای عزیزم خدا خیرت بده که آدرس دکتر محبی رو گذاشتی من آدرسش و نداشتم دوستم بهم گفت بیام اینجا شاید بتونم پیدا کنم ممنونم ازت .

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز