2789

۶ ماه قبل مدیر عامل من ،منو یهو از گونه بوس کرد 

بماند که تا مرز استعفا رفتم و بعدش هم ارتباطمو اینقدری کم کردم که در ماه شاید سه بار تو جلسه باهاش باشم 

اون موقع که گفتم استعفا میدم و نمیام دیگه گفت سوتفاهم شده برات مثل خواهرمی ،۲۰سال کوچک تری

دیروز یه جلسه داشتم باهاش که درباره مشکلات کارمندا بود

گفت تو کلا زود ناراحت میشی و حساسی ،مثلا اون موقع هم از من بد برداشت کردی و دچار سوتفاهم شدی 

آقا این اینو گفت من از دیروز همش میگم نکنه من اشتباه کردم و ناحق اون همه حرف بارش کردم و ارتباطمو کم کردم

چون تو کار حمایتم میکرد خیلی 


نظرتون رو میشه بگین🙏؟ چرا دوباره بعد ۶ ماه اون موضوع رو ول نمیکنه؟

آره بابا مث خواهرشی. هول

صرفا برای موافقت لایکم نکنید چون اعلان های زیاد آزاردهنده است. ممنونم. فقط لایک کنید که میخواید دوباره تاپیک رو نگاه کنم یا خودم خواستم👥 طرفدار حق و عقلانیت💙

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آره جا بچشی 🤣

#ساده‍ نباشیم 

از ما بپرس ک بگوییم درد چیست مشتی صغیر مصلحت عام میکنند🤍 ترومای من این بود ک باید از خودم در برابر کسایی دفاع میکردم ک قرار بود مراقب من باشند

داره دون میپاشههه نرمت کنه. به قول معروفف اول دادااشششش بعدااا میگن یواششش 

تویی که میبینی نوشتم متاهل و متعهد بازم درخواست میدی .بیغیرتی همین؛ ناموس سرت نمیشه اگر سرت میشد به زنهای متاهل درخواست نمیدادی.حتما برو تو دستشویی و عمیق به سوراخ توش و محتویاتش نگاه کن .چون همون چیزیه که تو مغزتع ....تو خاکسپاری ت اگر بارون بیاد شرکت نمیکنن؛ پس اون جوری زندگی کن که حالتو خوب میکنه. بی خیال حرف و نگاه مردم 🌹🌹🌹دلم یه خواب آخر میخواد از اون خوابها که میری تو یه تونل سفید بی انتها و آخر تونل عزیزت منتظره تا بغلت کنه و بگه خوش اومدی به این دنیا .دیگه تموم شد غم و غصه من کنارتم 😞😞😞💔💔💔

به هیچ وجه . داره شما رو سواستفاده میکنه. 

  وقتی کتاب هست چرا همه چیز رو خودمون تجربه کنیم.‌ دومین اعتقاد: فداکاری نکنیم..ثمره فداکاری انتظارات بیش از حد از طرف مقابل میشه. 🧚‍♀️🧚‍♂️🧚🌷

اصلا حق نداشت بدون اجازه بوست کنه. این تعرض محسوب می‌شه. 

اگه یه قانون سفت و سخت هم داشتیم اصلا می‌تونستی شکایت کنی ازش

به گور پدرش خندیده که جای دخترشی

صدف دریایی / بسیار نادر   / در صورتی که در مورد ارشد سوالی توی ذهنتونه باهام در میون بذارید / اگه الان اونجایی هستی که فکر می‌کنی آخرشه, فقط به این فکر کن که خیلی‌ها از موقعیت‌هایی جون سالم به در بردن که هیچ‌وقت تصورش هم نمی‌کردن. به جای اینکه زندگی رو تموم کنی, درستش کن./ همه‌تون رو دوست دارم (به جز اونی که خودش می‌دونه).  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز