2777
2789
دیرمیشه😣

یعنی مدلای قشنگ تموم میشه?

خواهر قشنگم پروینم کجایی مگه نگفتی تنهام نمیزاری پروانه سوخت بی پروینش بیا ناز خواهر بیا کاسه بشقاب آوردم خاله بازی کنیم بیا جر زنی نمیکنم بیا پروینم تمام کاسه ها بشقاب ها مال تو بیا با گچ لی لی کشیدم تو کوچه بیا لی لی بازی کنیم بیا موهات و ببافم آخ جان پروانه موهات ریخت جان پروانه خمیده شدی 😭😭عشقم قورمه سبزی پخته بودم برات بمیرم بمیرم بمیرم لبت بسته شد نتونستی سیر بری پیش خدا 😭خواهر عشق پروین کجایی 😭😭😭😭😭

من یه مدل راحت پیدا کردم چون کلا با مد کار ندارم.راحت طلبم.اما هرجا رفتم مثلشو ندیدم

ی چن مدل بزار

دختری باش که همه از مستقل بودن و موفقیتش حرف میزنن، نه از خوشگلیش🌸

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

احتمالا به درد کسی نمیخوره چون اکثرا دیدم اهل مانتو سنگین تر هستن ولی من سوای سنم به اضافه اندامم وصورتم دخترونه وراحت میپسندم

به قومی گرفتار شده ایم که فکر میکنند خداوند جز آنها کس دیگری را هدایت نکرده است. 😏😉                    ابن سینا       
فقط یه مدله. هرچی گشتم تو سلیقه م چیزی ندیدم که خنک وراحت باشه واسه ژانگولر بازیام😁

قشنگه ولی رسمی نیس

دختری باش که همه از مستقل بودن و موفقیتش حرف میزنن، نه از خوشگلیش🌸

تازه دو روز بعدش هوا گرم میشه دیگه نمیشه پوشید.البته شاید دختر آرومی هستی من تنگ یا رسمی بپوشم تو اولین حرکت یا خفه میشم یا یه درزش پاره میشه😂

به قومی گرفتار شده ایم که فکر میکنند خداوند جز آنها کس دیگری را هدایت نکرده است. 😏😉                    ابن سینا       
چرا میخوای رسمی بخری؟سنتو میبره بالا.حتما باید ست بشه؟

نه خیلیم رسمی برام مهم نیس ولی اینجوری هم دوس ندارم اخه اینجور چیزا بیشتربرا مسافرت و توخونه ک مهمون میادخوبه

دختری باش که همه از مستقل بودن و موفقیتش حرف میزنن، نه از خوشگلیش🌸
نه خیلیم رسمی برام مهم نیس ولی اینجوری هم دوس ندارم اخه اینجور چیزا بیشتربرا مسافرت و توخونه ک مهمون ...

خب  پس اگر مهمونی این مدلی دارین که هیچی.ما خانوادگی اسپرت پوشیم.واسه همین این مدلا رو ترجیح میدیم.عید دیدنی تو کارمون نیست.راحت😁

به قومی گرفتار شده ایم که فکر میکنند خداوند جز آنها کس دیگری را هدایت نکرده است. 😏😉                    ابن سینا       
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز