2789
عنوان

اگه مردم چی 🖤

184 بازدید | 13 پست

🖤☘️



اگه مردم چی؟... 

اگه قبل اربعین چشامو بستم چی..... 


اگه مردم چی؟ 

همه رفتن، پس من که دل شکستم چی.... 🥺


اگه مردم چی.... 🖤



السلام علیک دلتنگم.... 🥹



#🦋🍃‍ 

#ســخــݩــےازڋیــآږڋݪــ‍ 

#حیران‌خاتون‍ 

شهر از صدا پر است ولی از سخن تهی 🦋🍃 مبتلایم به هنر تدریس 🫰

  

شاید در جهانی دیگر 🤍                                                    حتی توهم به زیبایی حرف هایت نبودی :) همه چی دروغ بود همه چی نقاب بود ، بخت خوش خیال من خواب خواب بود :>🤍🥀 امیدوارم یه روزی تاپیک بزنم بگم خدایا بالاخره مهرش از دلم رفت🤍🙂🥀 لطفا برای اینکه عدالت خدا رو ببینم برام صلوات بفرستید🦋

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


انشالله چشماهات اربعین قلعه امام حسین ببینه بارها زنده باشی

من ی مادرم ی زن که تمام دغدغه اش بچه اش امیدوارم هیچ پدرومادری امتحان نشه  الهم صل ال محمدوال محمد و عجل فرجهم

خدا نکنه بمیری 😡❤️❤️❤️❤️

ما اگر زنده ایم امید به نگاه پر اشکی به بین الحرمین است. 

ورنه این زنده ماندن را چه سود؟ 🥺🖤

شهر از صدا پر است ولی از سخن تهی 🦋🍃 مبتلایم به هنر تدریس 🫰

انشالله چشماهات اربعین قلعه امام حسین ببینه بارها زنده باشی

ان شاء الله نور گنبد طلای آقا بشه سوی چشمای تارمون 🥺🖤

شهر از صدا پر است ولی از سخن تهی 🦋🍃 مبتلایم به هنر تدریس 🫰

ان شاء الله نور گنبد طلای آقا بشه سوی چشمای تارمون 🥺🖤

الهی آمین 🤲🤲🤲😭😭😭

من ی مادرم ی زن که تمام دغدغه اش بچه اش امیدوارم هیچ پدرومادری امتحان نشه  الهم صل ال محمدوال محمد و عجل فرجهم

منتظر مرگ بقیه هستی!!!!!!

نه 

طلب آمرزش کردم براش ، ندیدی؟؟؟؟

چرا باید منتظر همچین چیزی باشم؟؟؟

شبی زیر باران برقصان مرا ، میان خیابان برقصان مرا ، میان ترافیک و دود و مه نفس گیر تهران برقصان مرا
نه طلب آمرزش کردم براش ، ندیدی؟؟؟؟چرا باید منتظر همچین چیزی باشم؟؟؟

طلب آمرزشت تو حلقم🙃

چه میدونم فکر کردم باهاش مشکلی داری!

سعید🦋خوشت میاد بیخودی گیر میدی!!!!!!همه میدونن این کاربری مال من نیست و اینکه پسرم پس کمتر چرت بگو لطفا😤

طلب آمرزشت تو حلقم🙃چه میدونم فکر کردم باهاش مشکلی داری!

نه بابا 

من این بنده خدا رو از کجا بشناسم آخه؟؟

بعدم من برا دشمنم آرزوی مرگ ندارم 

شبی زیر باران برقصان مرا ، میان خیابان برقصان مرا ، میان ترافیک و دود و مه نفس گیر تهران برقصان مرا
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دلم گرفته

minoo_62 | 20 ثانیه پیش

وامممم

haniii333 | 24 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز