2777
2789
عنوان

خیلی کتکم زد

| مشاهده متن کامل بحث + 419 بازدید | 29 پست
خیلی دوستش داشتم خیلی جنگیدم که همه چی برگرده به همون روزا

وقتی اون نمیخواد برا زندگی کردن با تو بجنگه،جنگیدن تو فایده ای نداره.عشق باید دو طرفه باشه.تو تنهایی نمیتونی این زندگی رو درست کنی،تا تموم نشدی بیا بیرون از این زندگی

بی عشق زیستن را،جز نیستی چه نام است؟                          یعنی اگر نباشی،کار دلم تمام است...🌺⭐

دردم از همینه که رمز داره بابت کبودی و فحاشی و شکایت کاری میتونم کنم؟ چه نتیجه ای داره؟

بله که میتونی فحاشی خودش جرمه کبودی هم که جریمه داره میخای شماره یه وکیل بدم باهاش صحبت کنی؟؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله که میتونی فحاشی خودش جرمه کبودی هم که جریمه داره میخای شماره یه وکیل بدم باهاش صحبت کنی؟؟؟

نه جرم اینجوری نه 

میره خودزنی میکنه اونم 

خیلی هفت خطه

تو این مدت مردم عین جنازه ام

تا دیر نشده خودتو نجات بده...بخدا میای میبینی چقد دنیا قشنکه و تو داشتی بایه آدم تباه زندگیو سر میکردی.میای میبینی چقد استعداد داری و دنیا روی خوشش رو بهت نشون میده،هر روز یه فرصت جدیدتر و بهتر برات پیش میاد.اولش سختت میشه ولی خودتو به بهترین شکل میسازی

بی عشق زیستن را،جز نیستی چه نام است؟                          یعنی اگر نباشی،کار دلم تمام است...🌺⭐

خدا کنه بتونم دوباره سرپا شم

میتونی،بخدا میتونی.اونقد قوی میشی خودتم باورت نمیشه ها،یه بار فرصت زندگی بیشتر نداری چرا با یه آدم اشتباه که داره تدریجی میکشتت میمونی؟دندون لقو یه بار بکش بنداز دور آبجی جونم

بی عشق زیستن را،جز نیستی چه نام است؟                          یعنی اگر نباشی،کار دلم تمام است...🌺⭐

میتونی،بخدا میتونی.اونقد قوی میشی خودتم باورت نمیشه ها،یه بار فرصت زندگی بیشتر نداری چرا با یه آدم ا ...

اوهوم داره میکشتم دیگه حتی نمیتونم بخندم 

شبا نمیتونم بخوابم 

اوهوم داره میکشتم دیگه حتی نمیتونم بخندم شبا نمیتونم بخوابم

الان تاپیکاتو نگاه کردم.خیلی دلم گرفت😔خودتو دوست نداریا.خواهش میکنم به حرفم گوش کن

بی عشق زیستن را،جز نیستی چه نام است؟                          یعنی اگر نباشی،کار دلم تمام است...🌺⭐

مرسی گلم باید تصمیم جدی بگیرم و پایان بدم به این زندگی جهنمی

آفرین تو میتونی.حیف نکن خودتو

بی عشق زیستن را،جز نیستی چه نام است؟                          یعنی اگر نباشی،کار دلم تمام است...🌺⭐

بعدش چی میشه میتونم کاری کنم؟

فردا برو پزشکی قانونی معاینه کنه بهت نامه میده نگه دار به شوهرت نگو بعدش بیفت دنبال مهریه اجرا گذاشتن و شکایت بابت کتک هاش دیه بگیر تا دیگه گوه زیادی نخورخ

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز