2777
2789
و شیراز

کلا هرجا یه نفر باشه همه اونحارو با هتل اشتباه میگیرن 

خالههای من همشون کرج و روستان یا دایی هام بعد میان شهر نا چندرو، خونه ما میموندن بی احترامی هم میکردن الان بزرگ شدم یادممیفته میخوام جرشون بدم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ادامش؟

نهایتا دل به جایی می رسد که دو راه بیشتر ندارد:یا باید خون شود یا سنگ.‌‌‌‌‌‌‌     وَتَنَت وَطَنَم...♡💍🥰A♡                            تو نیمِ دیگر ِمن نیستی تمام منی...A          

باز با خودم گفتم اشکال نداره مهمون آقا هستن و زائر،  گفتم یا امان رضا خودمو بهت سپردم، 

خلاصه اینا میرفتن بیرون و دور میزدن  میومدن خونه کنار من،زنش هم اصلا دست چیزی نمیزد و میخورد و میرفت، بعد هی بهم میگفت اصلا بهت نمیاد باردار باشی بسکه فرزی😒

چند روز همچنان بودن و من پذیرایی میکردم، گیر داده بودن بیاین با ما برگردیم شمال، حالا هم من هم همسرم از نیتشون با خبر بودیم ک نخوان پول برگشت بدن و رایگان و راحت براشون تموم بشه،، ماهم گفتیم نه ما میخوایم بریم جنوب😂


دیگه تو این چند روز من با خودم فکر کردم اینا اصلا براشون مهم نیست ک کرونا هست و ترسی از،بیماری ندارن، اما وقتی بلیط گرفتن میخواستن برن دیدم زنه بشوهرش گفت ک ب مامانم گفتم نیاد ترمینال دنبالمون کروناس خطرناکه ماهم سفر بودیم تا چند روز نیا خونمون یک وقت ناقل نباشیم 


آقا تا من اینو شنیدم انگار دیگ آب داغ رو سرم ریختن ک ای خدا لعنتت کنه زنیکه احمق ،تو چطور پاشدی ندیده و نشناخته یا اتوبوس اومدی خونه یک زن باردار خوردی و خوابیدی و اصلا ب فکر نبودی ک خطرناکه حالا برای مامانت خطرناک شد؟!!!  گفتم ای الهی کل خاندان کرونا بگیرید 😡😡😡

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز