2789
عنوان

زیست نهایی

| مشاهده متن کامل بحث + 493 بازدید | 44 پست
وای آخه وقت نمیشهههه خودم بخونم🥲💔همه فصلا به کنار با فصل۵.۶ چجوری کنار بیام آخهانقدر سنگینه فقط یه ...

والا منم خیلی کند خوانم اصلا یه مصیبتی

والا آره منم خیلی از فصل ۵ و ۶ ناامید شدم خیلی ام بلدشون نیستم

اگه میدونی با این روش که گفتی نمره خوبی میتونی بگیری حتما دریغ نکن

دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلاخیزد 

واقعا مطمئنی؟آخه وقتم هم کمه ۳ فصل اولو قبلا خوندم میخواستم فصل ۴ و ۷و ۸ بخونم.زیاد نیست بنظرت میرسم ...

اگه میخایی برسی باید گوشیو بزاری کنار امروز 

اگه فقط میخایی پاس بشی فصلاییو که بلدی بخون که در حد پاس نمره رو بگیری 

اگه نه ترمیمی هستی یا قصدت اینه خوب بدی امتحانو اول فصلایی که بلد نیستیو بخون

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه میخایی برسی باید گوشیو بزاری کنار امروز اگه فقط میخایی پاس بشی فصلاییو که بلدی بخون که در حد پاس ...

ترمیمی هستم و طبیعتا هم دلم میخواد نمره خوب بگیرم

آره موافقم پس باید برم از فصل ۴ شروع کنم

دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلاخیزد 

ترمیمی هستم و طبیعتا هم دلم میخواد نمره خوب بگیرمآره موافقم پس باید برم از فصل ۴ شروع کنم

گفتم شاید از اونایی هستی که میگی کاشکی فقط پاس بشم 

من میگم تا سر حالی پنج و شیشو بخون 

بعد چهار و هفت و هشت

باز هر طور میبینی بهتره 

موفق باشی 

منم برم بخونم.. 


گفتم شاید از اونایی هستی که میگی کاشکی فقط پاس بشم من میگم تا سر حالی پنج و شیشو بخون بعد چهار و هفت ...

پس میگی فیلم ببینم درسته؟

اگه بفهمم خوبه. کیو ببینم خوبه بتونه تو چند ساعت آموزش بده

امیدوارم توام موفق باشی

دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلاخیزد 

پس میگی فیلم ببینم درسته؟اگه بفهمم خوبه. کیو ببینم خوبه بتونه تو چند ساعت آموزش بدهامیدوارم توام موف ...

اگه هیچییی ازش بلد نیستی فیلم ببین فرهمند تو سه ساعت فصل پنج و شیش و گفته خوبه بنظرم

اگه هیچییی ازش بلد نیستی فیلم ببین فرهمند تو سه ساعت فصل پنج و شیش و گفته خوبه بنظرم

خیلی ممنونم دستت درد نکنه.

فیلم نهایی درسته؟ 

امیدوارم موفق بشی حتما. و به چیزی که میخوای برسی

دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلاخیزد 

خیلی ممنونم دستت درد نکنه.فیلم نهایی درسته؟ امیدوارم موفق بشی حتما. و به چیزی که میخوای برسی

خاهش میکنم اره نهایی همین دیروز جلسه اخرشو گذاشت 

کلنم چهار جلسس

ممنوننن ایشالا توعم همینطور


خاهش میکنم اره نهایی همین دیروز جلسه اخرشو گذاشت کلنم چهار جلسسممنوننن ایشالا توعم همینطور

خیلی ممنونم

جلسه سومش ببینم درستهه؟

ایشالا موفقیت همه

دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلاخیزد 

خاهش میکنم اره نهایی همین دیروز جلسه اخرشو گذاشت کلنم چهار جلسسممنوننن ایشالا توعم همینطور

پس اول بنظرت برم فصل ۵ و ۶ ویدئو ببینم بعد برم ۴ و ۷ و ۸ بعدشم اگه رسیدم یه مرور از سه فصل اول

دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلاخیزد 

فصل۷ افتضاحه بنظرم همه چی حفظی و حال به هم زن ۸ خیلی خوب وارونه ولی

خیلی ممنونم آره احتمالا فصل ۵ و ۶ رو ویدئو ببینم و فصل ۴ و ۸ رو حتما میخونم به هرحال باید فصل ۷ هم بخونم دو و نیم نمرس

دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلاخیزد 

با درسایی که برات سخت تره باید شروع کنی، اول اونایی که تسلط نداری رو کامل بخون بعد برو سراغ درسای اول که بلدی.

اگر نتونستی و برات سخت بود از روی فرمول بیست درسنامه رو بخون هر قسمتی متوجه نشدی فیلمشو ببین که وقتت نره، اگر کلشو بخوای فیلم ببینی خیلی زمانت هدر میره.

در اخر همشو مرور کن و نمونه سوال حل کن، تستی باشه بهتره.

•یه روزی میام و میگم که به هدفم رسیدم👩🏻‍⚕️💊

با درسایی که برات سخت تره باید شروع کنی، اول اونایی که تسلط نداری رو کامل بخون بعد برو سراغ درسای او ...

چشم حتما پس از فصل ۵ و ۶ میخونم البته خب هیچی سرم نمیشه ازشون

خدا کنه ازشون نمره بگیرم. بعدشم برم ۴ و ۷ و ۸ و برگردم سه فصل اول مرور کنم.

آره روی فرمول بیست میخونم

امیدوارم همه نمره خوب بیاریم

دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلاخیزد 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792