2777
2789

دعا جادو بله ممکنه

ولی دعا جادو همش با نوشتن دعا طلسم نمیاد 

برخی مشکلات از رفتار نتیجه عمل و شاید حتی تفکر خود فرد هست که امروزی تر بگم همون کارما میشه.


مشکلت چیه؟

سلام این افکار ماست که ما را غرق میکندو الا زندگی عمق زیادی نداردپس مراقب خودمون باشیم
میدی شمارشو

درخواست دادم قبول کن

کم حرف شده ام...دوست ندارم توضیحی به کسی بدهم...وهیچ توضیحی از کسی نمیخواهم...میشل مونتنی میگفت غم هایه کوچک پرحرفند...غم هایه بزرگ لال ...میترسم ک لال شده باشممم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

از صبح که پا میشم ناراحتم و استرس دارم و بغض میکنم

دعا نویس و رمال و سید اعتماد نکن اونام یه انرژی منفی می‌فرستم بدن فرد تا اون انرژی منفی یا همون جادو که بدنشونه رو سرکوب کنه تهش چند هفته کارسازه در اصل بدنت سنگینتر میشه


ندید میگم انرژی منفی یا همون جادو طلسم  که خودت میگی داری نیازم نیس پول بدی تا ببینی داری نداری

سلام این افکار ماست که ما را غرق میکندو الا زندگی عمق زیادی نداردپس مراقب خودمون باشیم
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز