2789
عنوان

عروس ساکت نمی‌مونه

678 بازدید | 30 پست

وسط ناهار، مادرشوهرم طبق معمول گفت:

«زمان ما دخترا وقتی شوهر می‌کردن، بلد بودن شوهر نگه دارن…
الان فقط بلدن عکس بگیرن و مهمونی برن!» 

لبخند زدم، ولی این‌بار نرم نبود.به عنوان تیکه گفتم:

«درسته مامان‌جون…
زمان شما دخترها شوهر نگه می‌داشتن،
ولی زمان ما، دخترا خودشون انتخاب می‌کنن بمونن یا نه!» 

مکث… سکوت… فقط صدای قاشق شوهرم که افتاد تو بشقابش 

و همون لحظه همه فهمیدن این‌بار دیگه عروس ساکت نمی‌مونه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بر اساس واقعیت ؟

من فک کردم واقعیت هست ولی وقتی قاشق شوهر اسی افتاد نظرم عوض شد😂

وطنم پاره ی تنم ،خدایا حافظ رهبر عزیزم (سید مجتبی)باش،(رهبر شهیدم ازاسمونها حواست به ما باشه)🇮🇷🇮🇷🇮🇷خدایا حافظ دلاور مردان (سربازان)سرزمینم باش🇮🇷🇮🇷🇮🇷.گیجید هنوز فصل تردید گذشت ان قصه که گفتید و شنیدید گذشت، داعش به چراغ سبزتان هار شده از این همه خون چگونه خواهید گذشت!!؟؟ دیگه نمیخوام از مادر شوهر،خواهرشوهر ،جاری،زن داداش،از هیچکس غیبت کنم،حتی خانواده خودم،میترسم غیبت های اینجا هم تو نامه اعمالم إعمال بشه بدبخت بشم والا بخدا ،هر جا دیدید غیبت کردم بهم بگو خاک برسر باز که غیبت کردی،شاید آدم شدم 😔

خدا بداد نسل من برسه که می‌خواییم مادرشوهر شیم

یه عمر از قوم شوهر کشیدیم حالا هم از عروس😩

چیزی نمیگم چون دلم خیلی از این دنیا پره...میخوام ازت هر چی بگم بغضم گلومو میبره...آدم یوقتا از خودش بی حرف باید بگذره...این روزهای آخرو ساکت بمونم بهتره...
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز