من از زبان مدرسه حالم بهم میخوره دلم میخواد برم موسسه یاد بگیرم ولی اینجوری نهههه بدم میادددد
من واقعا همیشه زبانم خوب بود امسال نمیدونم چی سرم بیاد واقعا خیلی خیلی زیادددد ناراحتم امیدوارم خوب داده باشمش ولی خب بازم میگم نه شاید بد شده نمره هام حالا خوب شده اینو گفتی بهم من یه تجربه ای دارم تا بهت بگم عزیزم موسسه قبلا دو جای متفاوت من برای زبان انگلیسی رفتم و خیلی هزینه کردم چند سال پیش تعداد جلسه هاشم کم بود ۲۰ همش نمیشد کتاب family 1 بود فکرکنم 😂 وایییی خدایا هیچ وقت یادم نمیره پسر و دختر قاطی بودیم ولی خب جو جوری بود که همه حرف رو نمیزدن همه مثبت عالی عاقل و تنبل 🤣 خیلی خوش گذشت هیچی هم یاد نگرفتم آخرش به اندازه ای مسخره بازی در میاوردن که من مونده بودم اینا از کجا اومده خیلی خوش میگذره حتما برو انشالله که موفق باشی گلی 🌈❤️♥️🎀🫀
فقط 12 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !
1
5
10
15
20
25
30
35
40
آنکه می رو فقط می رود ولی انکه می ماند درد میکشد، غصه می خورد ، بغض می کند اشک می ریزد و تمام انها روحش را به اتش می کشد و در انتظار بازگشت کسی که هرگز باز نخواهد گشت ارام ارام خاکستر می شود
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
اگر یازدهمی مستمر بالا داری پاسی چون ملاک مستمر هست تو یازدهم پس چرا فک کردی همه پارسال با اون امتحا ...
امیدوارم که مستمر بهم بالا داده باشه معلم مون 🥺🤲🏻
این خیلی بد اخلاق بود آرزو میکنم رحم کرده باشه 😅
فقط 12 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !
1
5
10
15
20
25
30
35
40
آنکه می رو فقط می رود ولی انکه می ماند درد میکشد، غصه می خورد ، بغض می کند اشک می ریزد و تمام انها روحش را به اتش می کشد و در انتظار بازگشت کسی که هرگز باز نخواهد گشت ارام ارام خاکستر می شود
وای خیلی ناراحتم🤦♀️ نمیدونم سرجلسه از استرس حالم بد بود همش فقط میخام پاس بشم خودت چطور؟
منم خوب ندادم نسبت به بقیهی امتحانا
من دیروز داشتم از درد پریود از وسط نصف می شدم
پنجشنبه هم همينطور
ساعت ۱۱ دیشب شروع کردم تازه
توقع بهتری نداشتم
کاش میدونستم آخرین غروبه، شهرمون جنگه خیابونا شلوغه، دستت تو دستم می دویدیم تو کوچه که ازم گرفتنت با یه گلوله...🕊🩶 برای شادی روح خواهران و برادرانم به آسمان با چشمان گریان می خندم. پاینده باد ایرانِ کورش؛ ایرانِ فَریان ✨️
من پشت کنکوری هستم عزیزم میخاستم ببینم اگه مجبور شدم سال دیگه ترمیم کنم سطح یازدهم چطور بوده
و خودم زبانم خوبه با 4 5 ساعت 20 رو جمع میکنم برا همین خواستم اونایی که در سطحمن جواب بدن
.فمینیست منطقی. زندگی با کتابامو به یک یکتون ترجیح میدم :¶ARMY GIRL7⟬⟭💜 باشه:) من همونم که همه کاره ام ولی هیچکاره ام :| کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده به خواب نه. به یه مرد نیازی ندارم اما از حمایتش بدم نمیاد/درد من حصار برکه نیست؛ زیستن با ماهیانیست که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده»صمد بهرنگی!. آرزوی محالم«تا وقتی همه کتابای نوشته شده رو نخوندم از این دنیا نرم» 💔باید از سمت خدا معجزه نازل بشود تا دلم باز دلم باز دلم، دل بشود💔اگه درخواست دوستی بهم میدی از همون تاپیکی که پیدام کردی علتشم همونجا بگو