2789

منم تقریبا خراب کردم

چند میشی به نظرت؟؟

 کاش میدونستم آخرین‌ غروبه، شهرمون جنگه خیابونا شلوغه، دستت تو دستم می دویدیم تو کوچه که ازم گرفتنت با یه گلوله...🕊🩶 برای شادی روح خواهران و برادرانم به آسمان با چشمان گریان می خندم. پاینده باد ایرانِ کورش؛ ایرانِ فَریان ✨️

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

منم تقریبا خراب کردمچند میشی به نظرت؟؟

 وای خیلی ناراحتم🤦‍♀️ 

نمیدونم سرجلسه از استرس حالم بد بود همش فقط میخام پاس بشم


 خودت چطور؟

  داستان زندگی من از رمان رمان تر شاید ی روزی نوشتمش🕊

#تا‍ قیامت ازت متنفرم امتحان زبان 

واقعا سخت بود معلم مون هم بد اخلاق و شل 

نمی‌دونم قبول شم یا نه خدا کمکم کن 🥲

دلم می‌خواد بمیرم سر امتحان صندلیم می‌گفت جررررر 🤣😐 آبروم رفت این هیچ گرم هم بود عصبی هم بودم یکم دور بلند شدم در حال مرگ هستم 😂

فقط 13 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

آنکه می رو فقط می رود ولی انکه می ماند درد میکشد، غصه می خورد ، بغض می کند اشک می ریزد و تمام انها روحش را به اتش می کشد و در انتظار بازگشت کسی که هرگز باز نخواهد گشت ارام ارام خاکستر می شود

حقیقتا اگر از من باشه دلو میخواد آتیش بزنم کتاب زبان رو یا پاره پارش کنم ولی متاسفانه باید صبر کنم ببینم کی نتیجه‌ امتحانم میاد و باهاش چیکار کنم 😂😐🖤

فقط 13 هفته به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

آنکه می رو فقط می رود ولی انکه می ماند درد میکشد، غصه می خورد ، بغض می کند اشک می ریزد و تمام انها روحش را به اتش می کشد و در انتظار بازگشت کسی که هرگز باز نخواهد گشت ارام ارام خاکستر می شود

یکی که سطح زبانش خوبه بگه سخت بود؟ 

.فمینیست منطقی. زندگی با کتابامو به یک یکتون ترجیح میدم :¶ARMY GIRL7⟬⟭💜 باشه:) من همونم که همه کاره ام ولی هیچکاره ام :| کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو زده به خواب نه. به یه مرد نیازی ندارم اما از حمایتش بدم نمیاد/درد من حصار برکه نیست؛ زیستن با ماهیانیست که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده»صمد بهرنگی!. آرزوی محالم«تا وقتی همه کتابای نوشته شده رو نخوندم از این دنیا نرم» 💔باید از سمت خدا معجزه نازل بشود تا دلم باز دلم باز دلم، دل بشود💔اگه درخواست دوستی بهم میدی از همون تاپیکی که پیدام کردی علتشم همونجا بگو

حقیقتا اگر از من باشه دلو میخواد آتیش بزنم کتاب زبان رو یا پاره پارش کنم ولی متاسفانه باید صبر کنم ب ...

اگر یازدهمی مستمر بالا داری پاسی 

چون ملاک مستمر هست تو یازدهم پس چرا فک کردی همه پارسال با اون امتحانا قبول شدن 

چون مستمر ۲۰ داشتن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز