2777
2789

از کجا میدونی برا خودشه شاید برا یکی مالیده که دو تا عکس اینجوری بگیره یا نهایت یکی دو روز اجاره کرده

در نهایت خوشحالم دیگه باهاش ارتباطی نداری یعنی چی آخه دختر به پسر پول بده😑

أَلسَّلٰامُ عَلَیکَ یٰا عَلی اِبنِ موسَی أَلرّضٰآ أَلمُرتَضٰی

از کجا میدونی برا خودشه شاید برا یکی مالیده که دو تا عکس اینجوری بگیره یا نهایت یکی دو روز اجاره کرد ...

ن مال خودشه مطمئنم 

من ازدواج کردم یه پسر دارم 

این برا دوران دبیرستانمه برا ۵.۶سال پیش

کِ گرچه رنج به جان رسد...امید دواست🌱

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ینی چی

میگم منم خرم ابادم اگه این پسره ماشینش مشکی اریزو 6 پرو بود میشناختمش چون یکی هست هرشب دور دریاچست

فقط 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

پشت کنکور 1405 میشه اگه تجربه ای راجب کنکور دارین لطفا راهنماییم کنین 

میگم منم خرم ابادم اگه این پسره ماشینش مشکی اریزو 6 پرو بود میشناختمش چون یکی هست هرشب دور دریاچست

اها نمدونم چ رنگیه

کِ گرچه رنج به جان رسد...امید دواست🌱
ن مال خودشه مطمئنم من ازدواج کردم یه پسر دارم این برا دوران دبیرستانمه برا ۵.۶سال پیش

بنظرم اصلا دیگه این چیزا رو نگاه نکنید احتمالا همسرتون ناراحت میشن

اینو گفتین یاد خودم افتادم منم زمانی که ۴ سال پشت کنکوری بودم و عاشق دختری بودم دو سال باهم بودیم دید اخرش همش دارم کنکور میدم نموند و رفت از پیشم و سال اخری که قبول شدم الان نفر اول استوری و پست هامو از دانشگاه و روزام که میذارم میبینه😁

أَلسَّلٰامُ عَلَیکَ یٰا عَلی اِبنِ موسَی أَلرّضٰآ أَلمُرتَضٰی

نه آقا این اریزو هست 😐صفحه کیلومتر تیگو هشت اصلا این نیست



دیگه بدتر یکی از یکی آشغالتر

آریزو و تیگو زیر نظر یه شرکت چری هستن

أَلسَّلٰامُ عَلَیکَ یٰا عَلی اِبنِ موسَی أَلرّضٰآ أَلمُرتَضٰی

بنظرم اصلا دیگه این چیزا رو نگاه نکنید احتمالا همسرتون ناراحت میشناینو گفتین یاد خودم افتادم منم زما ...

پیجش رو منم ک دنبال نمیکنم دوس ندارم 

یکی از دوستام افتاده باهاش اون استوری میزاره میبینم

کِ گرچه رنج به جان رسد...امید دواست🌱
پیجش رو منم ک دنبال نمیکنم دوس ندارم یکی از دوستام افتاده باهاش اون استوری میزاره میبینم

اوه پس دوستتون رفته باهاش تو رابطه

أَلسَّلٰامُ عَلَیکَ یٰا عَلی اِبنِ موسَی أَلرّضٰآ أَلمُرتَضٰی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز