2777
2789
عنوان

قسطنطنیه😐

| مشاهده متن کامل بحث + 1341 بازدید | 33 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گفتی قسطنطنیه یاد یه خاطره افتادم تو مدرسه بازی جرعت حقیقت بازی میکردیم یکی گف جرعت گفتیم پاشو برو ر ...

خیلی سخته😄😄😄

دختری باش که همه از مستقل بودن و موفقیتش حرف میزنن، نه از خوشگلیش🌸
الان آمار در اومده بچه ها تو مدرسه مواد میفروشن چقدر مثبت بوده این فرزندمون 😂

😂😂😂😂این دبستانه هنو

دختری باش که همه از مستقل بودن و موفقیتش حرف میزنن، نه از خوشگلیش🌸
منم فاميليمو تا سرحد مرگ اشتباه تلفظ مى كنن 😐 كاملااا مى فهمم چه حسى دارى وقتى مى نويسن سوگول

مرسی که هستی و درکم‌میکنی 😅😅😘😘

《••°♧👑سوگلی السَلطَنه بانویِ اَولِ دَربار👑♧°••》خدایی سگل دیگه خیلی داغانه همون سوگول صدام کنین😥😥(سوگل درسته).(( خودم خواستم))
سلام مامان سپنتا😅😍😄😘  دیروز به رفتن فکر میکردم هی یادت میکردم میگفتممم نه من نباید برم 😅� ...

سلام عزیزم

خوب کاری کردی

و گرنه دیگه عمرا ولت میکردم😂😂

خو لامصب تو که دو ساعت بعدش برمیگردی دیگه رفتنت چیه؟😂😂

دارم دلگرم تر میشم از این نزدیکی با اتیش...    کسی پشت من ایستاده که مثل کوهه سرسختیش....          ❤sh❤sh❤
سلام عزیزم خوب کاری کردی و گرنه دیگه عمرا ولت میکردم😂😂 خو لامصب تو که دو ساعت بعدش برمیگردی دیگ ...

واقعا هم .اصلا پام به رفتن نیست از اون روز داغون شدم 😜😜😜😅😅😅

《••°♧👑سوگلی السَلطَنه بانویِ اَولِ دَربار👑♧°••》خدایی سگل دیگه خیلی داغانه همون سوگول صدام کنین😥😥(سوگل درسته).(( خودم خواستم))
واقعا هم .اصلا پام به رفتن نیست از اون روز داغون شدم 😜😜😜😅😅😅

😂😂😂 وقتی تصمیم به رفتن گرفتی فقط دو دقیقه صبر کن 

نظرت عوض میشه😂😂

دارم دلگرم تر میشم از این نزدیکی با اتیش...    کسی پشت من ایستاده که مثل کوهه سرسختیش....          ❤sh❤sh❤
سوگل سوگل سوگل سوگل سوگولي😜😜😜

😅😅😅😅

بهنووووش اولش ذوق مرگ شدم تا رسیدم به آخرش😅😅😅

《••°♧👑سوگلی السَلطَنه بانویِ اَولِ دَربار👑♧°••》خدایی سگل دیگه خیلی داغانه همون سوگول صدام کنین😥😥(سوگل درسته).(( خودم خواستم))
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز