2777
2789
کاش تو این شرایط ادمو درک کنن که درد سقط از زایمان بدتره و توجه و مراقبت میخواد😔😔متاسفم

دقیقا 

با این شرایطم فقط همون روز سقط استراحت کردم

مجبورم به همه بگم حالم خوبه 

خونواده همسرم از باردارم اطلاع نداشتن بعد هم که سقط شد دیگه چیزی بهشون نگفتیم دیشب بدون خبر اومدن خونمون 🥲 

فکر کن با اون حال بدم اومدم پذیرایی کردم همسرم کمک میکرد ولی خب بیشتر کارا با خودم بود 

از صبح خونریزیم زیاد شده و درد دارم

مُردیم از خوشی، خوشیم بسکه مُردیم پیک آخر جام زهر بود، تا تهشو خوردیم ❤️‍🩹.          

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دقیقا با این شرایطم فقط همون روز سقط استراحت کردممجبورم به همه بگم حالم خوبه خونواده همسرم از باردار ...

کاش میرفتی خونه مادری خواهری چند روز استراحت کنی..یا یه جوری میفهموندی حالت خوب نیست زود میرفتن

سعی کردم با مشکلات زندگیم کنار بیام.بعضیاشون تاوان اشتباهات خودم بود که پذیرفتم و تا جایی که بتونم باهاشون مبارزه میکنم که نبازم.بعضیاشون هم فقط به دست خدا حل میشه و من عاجزم.و مطمئنم روزی خدا دستمو میگیره...خدایا شکرت..هزار مرتبه شکر که جواب سختی ها و رنج هامو به موقع میدی

کاش میرفتی خونه مادری خواهری چند روز استراحت کنی..یا یه جوری میفهموندی حالت خوب نیست زود میرفتن

خواهر ندارم 

مادرمم دقیقا از روزی که سقط کردم رفتن تهران وقت دکتر و آزمایش اینا داشتن هنوز نیومدن منم بهش میگم خوبم که نگران نشه 

والا مادرشوهرم بهش تو بگی تا یکسال اونو می‌کنه تو گوش شوهرم که اره زنت بهم گفت تو 🫤

مُردیم از خوشی، خوشیم بسکه مُردیم پیک آخر جام زهر بود، تا تهشو خوردیم ❤️‍🩹.          

صبح شوهرم رفت دنبال کار اداری گفتم الان بهترین فرصت خونه باشه نمی‌ذاره جارو بکشم سریع پاشدم کل خونرو کردم دسته گل ناهارم درست کردم دیگه ساعت یک ناهار خوردیم الان دراز کشیدم یه قهوه خوردیم باید فقط ظرفای ناهار بشورم 

تاریخ۱۴۰۴/۰۳/۰۲ بیبی چکم مثبت شد 🥰۱۴۰۴/۰۳/۰۳ جواب آزمایشم با بتا ۱۶۰۰ مثبت شد مامان جون نمیدونم دختری یا پسر ولی منو بابا عاشقانه دوست داریم و از حضورت خوشحالیم 😘۱۴۰۴/۳/۳۱ رفتیم سونوگرافی خدارو شکر قلبت تشکیل شده بود😍۱۴۰۴/۰۴/۱۸ واسه اولین بار صدای قلب کوچولوی شنیدم 🤩۱۴۰۴/۴/۲۳ رفتیم انتی بابا کلی ذوق کرد از دیدنت و توهم حسابی شیطنت و دلبری میکردی دستای کوچولوت تو دهنت بود و دکتر احتمال داد یه پسر ناز باشی😍۱۴۰۴/۵/۲۰ اولین ضربهات مثل نبض حس کردم عشق مامان 🥰۱۴۰۴/۰۶/۰۵ رفتیم آنومالی ماشاالله خیلی شیطونی مامانی همش داشتی میچرخیدی دوست داشتم ساعتها به صفحه مانیتور نگاه کنم و ببینمت خانم دکتر گفت یه پسر نانازی 🥰۱۴۰۴/۰۶/۱۳ اولین خریدت کردیم دوتا زیر دکمه کوچولو بابا همش میگه این خیلی برات بزرگه 🤩۱۴۰۴٫۰۷/۰۲ وقتی بابایی دستش رو شکمم بود یه لگد محکم زدی بابایی کلی خندید و ذوق کرد برات ❤️ ۱۴۰۴/۰۷/۰۳ پریشب با دیدن خون یه شوک بهم دادی مامانی اونجا احساس کردم یه تیکه از وجودمی و چقدر بهت دلبستم من گریه کردم و بابایی خیلی نگرانت بود رفتم دکتر و گفت نیم سانتی دهانه رحم باز شده و باید استراحت کنم 😢۱۴۰۴٫۰۷٫۱۵ امروز اتفاقی فهمیدیم بابایی از یه آهنگ خارجی خوشش میاد توهم خوشت میاد و هروقت اون آهنگ میذاریم کلی تکون میخوری منو باباییم دستمون میذاریم رو شکمم و دوتایی از شیطنتات کیف میکنیم ❤️۱۴۰۴٫۰۸٫۰۸ رفتیم دکتر مامانی خدارو شکر خودم شرایطم خوب شده بود توهم خواب بودی پشت کرده بودی وزنتم شده ۱۰۸۴ گرم 🥰۱۴۰۴٫۰۸٫۱۵ وسایل سیسمونیتو خریدیم پسر قشنگم واسه تک تکشون کلی قربون صدقت رفتیم و تصورت کردیم 😍۱۴۰۴٫۰۸٫۲۲ رفتیم دکتر وزنت شده ۱۲۵۸ گرم پسر قشنگم دکتر غش کرد از خنده یه شکل عجیبی تو شکمم دراز کشیدی بابا میگه عین من بد خوابه 🤣۱۴۰۴٫۰۹٫۰۶ رفتیم دکتر مامان تپش قلبت خیلی پایین بود حسابی منو بابارو ترسوندی پسر قشنگم تا یه آبمیوه خوردم و خدارو شکر سرحال شدی😍۱۴۰۴٫۰۹٫۱۴امروز بابا سرش گذاشت رو شکمم یواش یواش باهات حرف میزد شروع کردی تکون خوردن مامانی بابا خیلی برامون زحمت میکشه دعا کن همیشه سلامت باشه و سایش بالاسرمون باشه ❤️۱۴۰۴/۰۹/۲۰ روز مادر رفتیم دکتر مامان قلبت خیلی ضعیف میزد کلی گریه کردم 🤕1404/10/26 کیسه آبم پاره شد و پسر قشنگم با وزن 2580به دنیا اومد و زندگیمون قشنگتر کرد

هیچی دیشب ساعت یک از رشت اومدم کرمانشاه  بدون توقف از کرمانشاه بدون توقف اومدم تهران  فقط پیش پمپ بنزین وایمیسادم 

ساعت ۹ و نیم رسیدم خونم 

۱۰ پاشدم حموم کردم

۱۱ و نیم حرکت کردم به سمت کرج الان تو باغ برادر شوهرم  هستم  پیتزا  و ساندویچ همبرگر همه نوع غدای فست و فود سفارش دادیم خوردم یه ساعت دیگه هم میرم تهران که امشب برم لرستان

خلاصه جون ندارم خستم😮‍💨😮‍💨😮‍💨

 سلام سلام صدتا سلام هشدار هشدار خانم های عقده ای سایت لطفا ریپلای نزنین که تو مجازی هم منم میتونم به...🤣🤣🤣🤣

دقیقا با این شرایطم فقط همون روز سقط استراحت کردممجبورم به همه بگم حالم خوبه خونواده همسرم از باردار ...

عزیزم‌شاید بقایا مونده.یه سنو بده ببین طوره اوضاعت 

عزیزم‌شاید بقایا مونده.یه سنو بده ببین طوره اوضاعت

اگه بقایا بمونه خونریزی شدید میشه ؟ ☹️ 

واسه دیروز وقت داشتم ولی انقد خونریزیم سپیده نتونستم برم 

از جام تکون بخورم باید برم نوارمو عوض کنم

مُردیم از خوشی، خوشیم بسکه مُردیم پیک آخر جام زهر بود، تا تهشو خوردیم ❤️‍🩹.          
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز