2789
زیبا بود دیگه چرا کوتاه کردی

خيلي موهام پره و مواج اذيت ميشدم الان كوتاهه سبك تره از حمومم ميام يه سشوار معمولي ميگيرم روش در حد خشك كردن صاف ميمونه راحت تره

بعدم سالهاي سال بود بلند بود خواستم به تنوعي هم بدم

ني ني چرا منو نخواستي؟؟ اخه چرا تنهام گذاشتي؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خخخخ صاف کن اینقد راحت میشی

والا موهام بلند بود خيلي ميخواستم صاف كنم هر چي تحقيق كردم جايي كه مطمين باشم پيدا نكردم ديكه كوتاهش كردم اينجوري كمتره راحت تر صاف ميشه حداقل

ني ني چرا منو نخواستي؟؟ اخه چرا تنهام گذاشتي؟؟
مرسي عزيزم 😘 واااي چقدر بزرگه 😍😍 البته ذوق ديدن خودت را كردم 🌺😘


مرسی مهربون 😘😘😘❤️❤️❤️

اره بزرگ بود ، سه تا بودن نشستن رو شونه ی من و شوهر م . یه جیغم تو گوشم زد که فکر کردم کر شدم :)

بزرگان بر خود سخت میگیرند ... حقیران بر دیگران . 
خيلي موهام پره و مواج اذيت ميشدم الان كوتاهه سبك تره از حمومم ميام يه سشوار معمولي ميگيرم روش د ...

مبارکتتتت باشه دختر منم موهاش پر و فر هست  باباش نمیزاره کوتاه کنیم میگم فردای عروسیش کوتاه میکنه اون وقت نمیتونی لذتشو ببری باید حرص بخوری

مبارکتتتت باشه دختر منم موهاش پر و فر هست  باباش نمیزاره کوتاه کنیم میگم فردای عروسیش کوتاه میک ...

الهههي عزيزم ♥️♥️ خدا نكه دارش باشه از چشم بد دور باشه

ني ني چرا منو نخواستي؟؟ اخه چرا تنهام گذاشتي؟؟
منً تقلب كردمً اين عكس مال قبل از رنگ و كوتاه كردن موهام بود 


موهای شما خیلی خوشکله, ولی بزارید باز باشن خوشکلتر میشه😎

توجه: فرزند ایران پسره. نگی نگفتم!                      زن  زندگیـست ومـرد،  امنیت..و چه خوب می شود وقتی مـردی تمام مردانگیش را خـرج امنیتِ زندگیـش کندو چه زیبـا می شود وقتی زنی تمام زندگیش را خرج غرورِ امنیتش کند ...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز