2737
2734
عنوان

دلم برای شوهراتون می سوزه

666 بازدید | 0 پست

دلم برای شوهراتون می سوزه خدایی.

سرلوحه زندگیتون فقط خرج کردن و کار نکردن و توقع داشتنه ! سر هر چیزی قهر می کنین و دیگه نه غذا میدین به شوهرتون نه کارای خونه رو می کنین نه س ک س میکنین باهاش ولی اون بیچاره در هر حالی باید بره سرکار و پول دربیاره و خرجتونو بده و نازتونو بکشه و بی خیال نیازاش بشه . جمله معروف تاپیکای قهر هم اینه : "نگو که براش غذا هم درست کردی ؟؟"

پر از کینه و نفرت از مادرشوهر و خواهرشوهر و جاری . توقعم دارین شوهرتون مثل خودتون کینه شتری داشته باشه و به خاطر گل روی شما بی خیال خونواده ش بشه چون شما اووووووونقدر کاملین که جای خونواده و دوست و همکار رو براش پر میکنین .

حسادت از تک تک جملات اکثر تاپیکا به وضوح مشخصه . حسادت به همه چی و همه کس . حتی حسادت به بوسه مادرفرزندی . حسادت به بچه ، حسادت به نوزاد حتی دیده شده .

خودتونو فقط یک عروسک جنسی می بینین . نباید کار کنین باید تا عصر بخوابین فقط پول بگیرین و خرج خودتون بکنین تا شااااااید یه موقع دلتون برای شوهره سوخت و باهاش زناشویی کردین وگرنه اکثر کاربرد این به خود رسیدنا فقط چزوندن خونواده ی شوهر توی مراسما و مهمونیا و آب کردن دل شوهر تو قهر و ناراحتیه نه رفع نیازش .

زبون دراز و بی ادب توی خونواده شوهر و جلوی شوهر ولی مبادی آداب و معلم اخلاق توی تاپیک بقیه . فضول زندگی همه و سبک زندگی بقیه و نسخه نویس و تعیین تکلیف کننده زندگی خونواده شوهر .

همیشه هم از همه سرتر و بهتر و خوشگل تر و باکلاس تر و خوش سلیقه تر و کدبانوتر و مادرتر و تمیزتر هستین و بقیه کثیفن و بی کلاسن و دنباله رو سلیقه شما هستن و چشم به زندگیتون و شوهرتون و بچه تون دارن و حسودیتونو میکنن و مورد ظلم همه دنیا و قوم شوهر و خیانت مداوم شوهر قرار دارین . خونواده شوهرتون ازتون میکَنَن و خونواده خودتون بهتون می رسن فقط .

خدا رو شکر که من یک زنم و نمیخواد با یک زن ازدواج کنم واقعا سخته .

مامان دو تا گل خوشگل   
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   mahsa_ch_82  |  8 ساعت پیش