2777
2789
عنوان

والدین پیر

| مشاهده متن کامل بحث + 1432 بازدید | 24 پست
روزها نیستم دکترا دارم و دانشگاه تدریس میکنم اما گاهی پدرم تماس میگیره و بیا خونه  نمون بیرون ...

به گذاشتن ایشون نیست 

شما یه خانم مستقل از نظر مالی و شخصیتی هستی

باید خودت تصمیم بگیری و بری بیرون

اونطوری برای خودت حریم خصوصی داری و با علاقه بیشتری بهشون میرسی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام دیر رسیدم امیدوارم اینو بخونی

یکی از دوستام شرايطش مشابه شماست فوق العاده سخته اونم دکتراس البته متاسفانه مثله من کار نداره زیاد خونس اینجور پدر مادر ها خيييييليييييي مهر طلبن اون خواهر برادر اش اصلا کمک نمیکنن همه چیز رو انداختن سر این بنده خدا از همه چیز بدتر پول هم ندارند یعنی پدرش حقوق بازنشستگی نداره مادر هم بیکار و خودش هم دکترا بیکار یکی از برادر ها خرج میده اونم هر چند وقت يبار اووف افتضاح یکی دیگه از برادرها میلیارد هست اما یه قرون کمک نمی کنه هيييييييچ تازه از اینا هم میکنه خيييييليييييي شرايطش سخته بنظرم هنوز وقت داری ازدواج کن تنها راه نجاتت هست

سخته. متاسفانه سالمندا مثل بچه ها وابسته میشن .خدا اجرت بده . سعی کن یه سری برنامه های منظم تفریحط برا خودت و خواهرت هم داشته باشین.وگرنه با این روحیه از بین میری

مهربان باشیم. با خودمان با پرندگان حیوانات با گلها و درختان با زمین با سالخوردگان و کودکان دنیا زیباتر میشود
سلام دیر رسیدم امیدوارم اینو بخونی یکی از دوستام شرايطش مشابه شماست فوق العاده سخته اونم دکتراس الب ...

ممنون از همراهی و راهنماییتون

برام خیلی دعا کنید لطفا

واقعا یه فرجی بشه

سخته. متاسفانه سالمندا مثل بچه ها وابسته میشن .خدا اجرت بده . سعی کن یه سری برنامه های منظم تفریحط ب ...

ممنون خانم نازنین

متاسفانه کمی ضعف از خودم هست ولی سعی میکنم که جبران کنم

امشب مغزم داره میترکه  


انشالا همه پدر کادر ها در سن ۷۰ سالگی از دنیا برن تا ماهم بتونیم زندگی کنیم ،نسل ما شاهد پدر مادر های آویزون بود که حتی یک فشار خون ساده رو هم نمیتونن بگیرن تا سر کوچه عرضه ندارن برن ،خدایا بسه دیگه

انشالا همه پدر کادر ها در سن ۷۰ سالگی از دنیا برن تا ماهم بتونیم زندگی کنیم ،نسل ما شاهد پدر مادر ها ...

پدرم در این سالها فوت شدند.

خیلی خیلی دلتنگش هستم.

طلب فرج کن برای خودت و آرامش برای اونها ولی مرگ نه

دوست دارم دوباره پدرم با تمام غر زدن هاش بود، فقط بود.

😔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

به نظرتون سوخته

_r_m | 19 ثانیه پیش

مهد کودک پرچین

فیضا | 35 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز