2777
2789

راستی دوستان قرص،اورژانسی عوارض داره؟ 

مثلا باید ببخشید،روتون گلاب بعد هر رابطه خورده بشه چه مشکلی پیش میاد؟ 

من میدونم مث اسم ش اورژانسی، سالی دوبار بیشتر نباید بشه.

ولی حالا بشه سالی سه بار،یا چهار با چه مشکلی پیش میاد مثلا؟ 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


راستی دوستان قرص،اورژانسی عوارض داره؟ مثلا باید ببخشید،روتون گلاب بعد هر رابطه خورده بشه چه مشکلی پی ...

مصرف مکرر قرص اورژانسی به طور کلی توصیه نمی‌شود و باید فقط در موارد اضطراری و جلوگیری از بارداری غیرمنتظره استفاده شود. استفاده مداوم از قرص اورژانسی می‌تواند باعث اختلالات هورمونی شود و به عوارض جانبی جدی مانند تغییرات در الگوی قاعدگی، خونریزی رحمی، درد شدید در ناحیه شکمی و لگنی و اختلالات در عملکرد کبد و کلیه شود

خوب شماهم پنج انگشت بخوریا پودر مدر حیض ...اگه قصد بارداری نداری

منظورتون چیه از اینکه اگ قصدبارداری نداری... اخه من اقدامم ولی الان پری ۱۸یابیس روز عقب انداختم اما حامله نیستم میخام بشم چون خیلی حالم بده و بهم ریختم اگ این گیاه رو بخورم نمیتونم فعلا اقدام کنم؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز