2789

خودش جدا شد میگه مثل دفعه های قبل قرار نیست برگردیم ولی یروز درمیون باهام حرف میزنه اگه دیگه نمیخواد باهام باشه چرا اینکارو میکنه؟

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

سوالم اینه که اگه نمیخواد بامن باشه چرا قبول کرد باهم در ارتباط باشیم تلفنی

میتونه عوامل زیادی داشته باشه این موضوع،که فقط خودتون دوتا در جریانین  نه  ماها.  اما احتمال زیاد میتونم بگم علت اینه که  خودشم عادت کرده بهت، بنابراین وقتشو باهات میگذرونه، ولی در این بین  متاسفانه اگه مورد بهتری ام (از نظر خودش)پیدا کرد بی چون و چرا  رهات میکنه. مراقب خودت باش، ارزشت خیلی بیشتر از ایناست که وقتتو با یه فرد نالایق که به دردت نمیخوره بگذرونی. رهاش کن لطفاً🙏🏻🙏🏻  

خدابخواد مال هم میشین و اگه نخواد یعنی نجاتت داده و بهترشو نصیبت میکنه عزیزم. تو تلاشهاتو کردی


پیشنهاد و داروی روحت:  «هر روز داشته هاتو بنویس و شکرگزاری# کن      خواسته هاتم بنویس و بطلب و پیشاپیش شکرکن.  معجزه میشه زندگیت»

•دستانت را به خدا بسپار🌝دوست خـوبم؟میشه یه صلوات مهمونم کنید?#روح و تنت سلامت🤲🏻💫🌱💗 +سیگنال مثبت✨+(کاربر خاموش از سال۱۳۹۹:) #📚💕  ✨🧠من دارم روی کست‌باکس به معجزه شکرگزاری اثری از راندا برن♡ گوش می‌کنم. شما هم گوشش کنید. https://castbox.fm/va/5297744🕊»خدایا شکرت«🤍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز