2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به نظرم از یه زاویه ی دیگه نگاه کنیم بهش حق میدیم بیچاره نه پدر داشت نه مادر جز خودش مسئولیت خواهر کوچکترش هم بود نمیتونست مثل اونا بیخیال صدشو برا رفیقش بذاره واینکه اشکان به وحید میگف چرا انقد پیگیری تویه مدت بانگار بودی درست یاغلط تموم شده دیگه یعنی به وحید حق نمیداد که از دست فرزاد ونگار ناراحت باشه ولی خودش بعد که فهمید هانیه رفته با شهرام گفت شهرام باید تاوان بده ،درمورد لو دادن فرزاد هم بابا فرزاد آدم کشته بود قاتل بود اما تواین سریال انگار هیچ گناهی نداشته وسوتفاهم شده بوده درسته دنبال جنجال نبود نمیخواست بمیره اما درهر حال قااااتل بود یه آدم کشته بود هانیه هم به خاطر خواهرش ترسید لوش داد 

اگه

بازیگر وحید کی مرام نبود یه نفر دیگس

پارتنر هانیه توی فیلم ملی و راه های نرفته اش میلاد کی مرام بود 

اگه فیلمو دیده باشید..

بزرگترین خیانت آدمیزاد در حق خودش ؛فروختن تنهایی اش به آدم های بی ارزش است....

آره اونو دیدم اما ربطی به این سریال نداشت اول متوجه ی فان بودن پستشون نشدم

پست فان من نبودم عزیز


بزرگترین خیانت آدمیزاد در حق خودش ؛فروختن تنهایی اش به آدم های بی ارزش است....

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز