2777
2789
عنوان

میشه بیاین🥲

| مشاهده متن کامل بحث + 197 بازدید | 39 پست
دولتی بخون و رشته‌ی خوب برو به نظرمکار فرار نمیکنه ولی برای دانشگاهت شاید اگه سنت بره بالاتر حس بدی ...

دقیقا🥲

یعنی با این اوضاع کنکور میتونم برا سال دیگ قبول شم ؟ منی ک چن سال از درسم دور بودم… نمیدونم میتونم موفق شم یا ن

یعنی میتونم واقن؟

بله اگه نهایی هاتو عالی بدی قطعا میشه

اما قبلش برو مشاوره چون گفتی فکرت درگیره کنکور هم استرس خودشو داره یکوقت اذیت نشی


 با افتخار اریایی و از نسل کوروش بزرگ فمینیست♀️/ دوست دار محیط زیست و حیوانات💚🌱🪴/چند زبانه 🇫🇷🇬🇧🇹🇷/نوازنده پیانو🎶🎹/شناگر🏊♀️ این دسته از کاربر ها در تاپیک های من شرکت نکنن🎀 سمبل خان های سایت/پیکمی ها/زن ستیز ها/ وقتی لایکت میکنم به معنی این نیست تاییدت میکنم یا عاشق چشم و ابروتم 😁 حتما پشت سرم چیزخوری کردی یا باهام در افتادی منم تاپیکای بدبختیت و زندگی نکبت بارتو لایک میکنم تا یادت بیوفته با این شرایط عذاب آوری که داری حدت رو بدونی و بری با همسطح خودت کل کل کنی عسیسم (مخاطب دار)

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اره متاسفانه افسردگی دارم 🥲

حالت به مرور بهتر میشه گل

نگران سنت هم نباش من فرد 30 ساله هم دیدم که تازه میخواد کنکور بده 

 با افتخار اریایی و از نسل کوروش بزرگ فمینیست♀️/ دوست دار محیط زیست و حیوانات💚🌱🪴/چند زبانه 🇫🇷🇬🇧🇹🇷/نوازنده پیانو🎶🎹/شناگر🏊♀️ این دسته از کاربر ها در تاپیک های من شرکت نکنن🎀 سمبل خان های سایت/پیکمی ها/زن ستیز ها/ وقتی لایکت میکنم به معنی این نیست تاییدت میکنم یا عاشق چشم و ابروتم 😁 حتما پشت سرم چیزخوری کردی یا باهام در افتادی منم تاپیکای بدبختیت و زندگی نکبت بارتو لایک میکنم تا یادت بیوفته با این شرایط عذاب آوری که داری حدت رو بدونی و بری با همسطح خودت کل کل کنی عسیسم (مخاطب دار)

من خیلی حسم قویه، اگه بخوای بخونی مطمئنم میتونیآینده‌ت خوبه

جدی میگی🥲

خودمم استخاره قران گرفتم برام ایه اومده بود ک ما با چهارده پیشوا پشتیبان تو هستیم و خدا شنواست و صدای تورو میشنوه🥲

جدی میگی؟

اره عزیزم

یکی از اشنا های ما 30 سالگی کنکور داد 

24 سال سنی نیست 

 با افتخار اریایی و از نسل کوروش بزرگ فمینیست♀️/ دوست دار محیط زیست و حیوانات💚🌱🪴/چند زبانه 🇫🇷🇬🇧🇹🇷/نوازنده پیانو🎶🎹/شناگر🏊♀️ این دسته از کاربر ها در تاپیک های من شرکت نکنن🎀 سمبل خان های سایت/پیکمی ها/زن ستیز ها/ وقتی لایکت میکنم به معنی این نیست تاییدت میکنم یا عاشق چشم و ابروتم 😁 حتما پشت سرم چیزخوری کردی یا باهام در افتادی منم تاپیکای بدبختیت و زندگی نکبت بارتو لایک میکنم تا یادت بیوفته با این شرایط عذاب آوری که داری حدت رو بدونی و بری با همسطح خودت کل کل کنی عسیسم (مخاطب دار)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792