2789
عنوان

آنکه از جان دوست تر میدارمش🦋🌱

117 بازدید | 18 پست

🌺🤍




رو سیاهم 

میکند 

هر که 

میپرسد 

ز من

آنکه 

از جان 

دوست‌تر 

میداشتی 

حالا 

کجاست؟



🦋🍃#  

ســخــݩــےازڋیــآږڋݪــ#  

حیران‌خاتون#  

شهر از صدا پر است ولی از سخن تهی 🦋🍃 مبتلایم به هنر تدریس 🫰

پیش یار جدیدشه مال من

امضامو بخون✨️👈به امید نابودی رژیم کودک کش اسرائیل و پیروزی #فلسطین_مظلوم🇵🇸شهید رئیسی بهت افتخار می کنم رئیس جمهور با غیرت کشورم💚🇮🇷۳۱اردیبهشت سالگرد شهید جمهور و همراهان💙من توکل به خدا کردم و او معجزه کرد🌱به اندازه تمامی نداشته هایمان خدایی داریم مهربان تر از حد تصور.... چرا هنوز غصه میخوری آخه عزیز من؟! توکل کن به خدا😍🤌🥲《☕🧘‍♀️📚》.. تا اینجا اومدی یه صلوات بفرست برا سلامتی و ظهور امام زمان عج🥰❤️🫶

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گیرم‌ که هزاران غزل از هجر نوشتیم ،جرئت که نداریم به دلدار بگوییم . .🥺

عشق نه آغاز است و نه پایان؛
فقط ایستگاهی‌ست که در آن
آدم، خودش را جا می‌گذارد.🫠

دشمنانت را بکش و اگر می‌توانی دوستانت را هم؛

منم مجنون آن لیلا که چد لیلاست مجنونش🖤

دیگه مجنونش نیستم🙂لیاقتش همونه 

امضامو بخون✨️👈به امید نابودی رژیم کودک کش اسرائیل و پیروزی #فلسطین_مظلوم🇵🇸شهید رئیسی بهت افتخار می کنم رئیس جمهور با غیرت کشورم💚🇮🇷۳۱اردیبهشت سالگرد شهید جمهور و همراهان💙من توکل به خدا کردم و او معجزه کرد🌱به اندازه تمامی نداشته هایمان خدایی داریم مهربان تر از حد تصور.... چرا هنوز غصه میخوری آخه عزیز من؟! توکل کن به خدا😍🤌🥲《☕🧘‍♀️📚》.. تا اینجا اومدی یه صلوات بفرست برا سلامتی و ظهور امام زمان عج🥰❤️🫶

عشق نه آغاز است و نه پایان؛فقط ایستگاهی‌ست که در آنآدم، خودش را جا می‌گذارد.🫠

اونجا که مولانا میگه:


یادها رفتند و ما هم می‌رویم از یادها

کی پر کاهی بماند در میان بادها...

شهر از صدا پر است ولی از سخن تهی 🦋🍃 مبتلایم به هنر تدریس 🫰

دیگه مجنونش نیستم🙂لیاقتش همونه

میگه ک


عاشقت بودم ولی ناجور سوزاندی مرا

نقره داغش میکنم دل را اگر یادت کند 

تهمت نالایقی بر ما زدی رفتی قبول 

در پی لایق برو ماهم تماشایش کنیم 🙂😏

شهر از صدا پر است ولی از سخن تهی 🦋🍃 مبتلایم به هنر تدریس 🫰

اونجا که مولانا میگه:یادها رفتند و ما هم می‌رویم از یادهاکی پر کاهی بماند در میان بادها...

یه بیتی هست خیلی وقته حفظم نمیدونم از کیه فکر کنم فروغ فرخزاد هست:

من از تو می مردم
اما تو زندگانی من بودی!

دشمنانت را بکش و اگر می‌توانی دوستانت را هم؛

یه بیتی هست خیلی وقته حفظم نمیدونم از کیه فکر کنم فروغ فرخزاد هست:من از تو می مردماما تو زندگانی من ...

چقدر زیبا بود 




از سَرِ کوی تو

با دیده تَر خواهم رفت

چهره آلوده به خوناب جگر

خواهم ر فت..!

شهر از صدا پر است ولی از سخن تهی 🦋🍃 مبتلایم به هنر تدریس 🫰

زیبا...سلاخی می‌گريست،به قناری کوچکیدل باخته بود؛

میگه که 

قاضی شهر شده عاشق چشمان زنی 

چه کند با دل خود آن زن اگر اعدامی ست 

مانده با این همه تردید چه حکمی بدهد 

بی گمان آخر این قصه فقط بد نامیست 🙂🖤

شهر از صدا پر است ولی از سخن تهی 🦋🍃 مبتلایم به هنر تدریس 🫰

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز