2777
2789
سلامبامدادتون بخیرخوبین؟ممکنه لطف بفرمایید و لطفا بفرمایید که آیا ممکنه مدیرم بهم پیشنهاد احساسی بدن ...

بنظرم بله حسی هست اما شما فقط یه بار بهش بفهمونید اگه بیاد به صلاحه ..اصرار نداشته باش بزار خودش بیاد

یکیتون متولد زمستونید؟ یا رنگ چشم روشن؟

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
بنظرم بله حسی هست اما شما فقط یه بار بهش بفهمونید اگه بیاد به صلاحه ..اصرار نداشته باش بزار خودش بیا ...

کی میبینمش ؟ از نزدیک ازم وظاهرم خوشش میاد یا بدش میاد ؟

تا کی باهمیم ؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ممنون🥰✨️درست میگیشوهرم سره یا داداشم؟میخوام دستم بیاد چطوره😂

آخه این چه سوالیه؟؟؟؟ معیارا واسه سر بودن فرق داره بنظر تو شوهرت بهتره 

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
متشکرم که جواب دادین متوجه فرمایشتون نشدم، ،،یعنی چی که یه بار بهش بفهمونم که اگر بیاد به صلاحه؟یعنی ...

داره اما هنوز تصمیمی نگرفته انگار شما میتونی یکی از گزینه ها باشی

یه حوری که بفهمه فقط بک بار بهش بفهمون مثلا غذا یا کیک درست کن واسش ببر یا هر طور که میتونی بهش بفهمون ازش خوشت میاد و بعد بزار رفتار اونو ببینی در جواب

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
کی میبینمش ؟ از نزدیک ازم وظاهرم خوشش میاد یا بدش میاد ؟تا کی باهمیم ؟

خوشش میاد خوش برخورد باش و به روز لباس بپوش 

زمانش ۴ هفته تا ۴ ماهه واسه دیدار و اون میاد نزدیک تو

چشمات درشت و مشکیه؟ متولد بهار هستید یکیتون؟

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
ممنونم از راهنماییتوناما این کار خیلی پرخطر و ریسکیه چون ممکنه آبروم بره😔ممکنه بهم بفرمایید که آیا ...

مهاجرت بیشتر وابسته به اقدامه ربطی به حس نداره اگه اقدام کنی میشه

ممنونم

گاهی باید دل رو به دریا زد و نتیجه رو دید وگرنه تو ساحل امن نشستن چیزیو عوض نمیکنه

پایدار باشید

من حس ششمی نیستم فقط گاهی حسم قویه

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
مهاجرت رو درگیر و در مسیر هستم فقط کمی سخت و طولانی شدهمننونم بابت تمام راهنمایی و وقتی که صرف کردین ...

حق نگهدارت باشه

بهترینا سر راهت بیاد و خوشی و خوشبختی تو لحظه هات جاری بشه...آینده ات روشنه

چاره ای ندارم جز اینکه پزشکی قبول بشم  کیپاپر  عاشق زندگی  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز