2777
2789

اگه کوچیکه  از قاشق مربا خوری یه خورده بزرگتره واسه بستنی میشه .

اگه یه روزی نوم تو تو گوش من صدا کنه دوباره باز غمت بیاد که منُو مبتلا کنه به دل میگم کاریش نباشه … بذاره درد تو دوا شه بره توی تموم جونم … که باز برات آواز بخونم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره عزیزم مطمعن باش من چن ساله استفاده میکنم چطوری برا سوپ باشه اینا تو دهن جا نمیشن من از مغازه قاشق اجیل خواستم اینارو دادن شش ساله استفاده میکنم

خدایا بخاطره همه چی ممنون هم داده هایت هم نداده هات چون داده هایت نعمت ونداده هایت حکمتند;-)
اره عزیزم مطمعن باش من چن ساله استفاده میکنم چطوری برا سوپ باشه اینا تو دهن جا نمیشن من از مغازه قاش ...

تو دهن که نه😂😂😂😂مثلا تو مهمونیای بزرگ بزاری تو سوپ‌با این بکشن😁😁😁

خدایایه هل بده بیوفتم ترکیه😁

نه اینکه بزرگه تو دهن جا نمیشه فکر کردم ازین کوچو لو هاست😂😂😂

اگه یه روزی نوم تو تو گوش من صدا کنه دوباره باز غمت بیاد که منُو مبتلا کنه به دل میگم کاریش نباشه … بذاره درد تو دوا شه بره توی تموم جونم … که باز برات آواز بخونم
سس؟سالاد؟سوپ؟خورشت؟ادویه؟ بدتر گیج شدم 😭😭

 چرا خودت یکم فک کن دیگه

خدایا بخاطره همه چی ممنون هم داده هایت هم نداده هات چون داده هایت نعمت ونداده هایت حکمتند;-)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز