2777
2789
عنوان

استغاثه و دعای جمعی ما ظهور را نزدیک می‌کند

| مشاهده متن کامل بحث + 7841 بازدید | 1701 پست

صاحب الزمان علیه السلام


دعا کنید که این شام غم سحر گردد

دعا کنید که خورشید جلوه گر گردد


دعاکنید که این روزگار سر گردان

زکوی گم شده ی خویش با خبر گردد


دعا کنید که آید خلیل اهل البیت

برای یاری او مشت ها تبر گردد


دعا کنید که تا صبر و استقامت هست

شراره های جگر رایت ظفر آید


دعا کنید که بر چار قله ی عالم

سپاه مهدی موعود مستقر گردد


دعا کنید که فلک نجات مظلومان

به سوی ساحل مقصود رهسپر گردد


دعا کنید که زخم مدینه بار دگر

دوا به تیغ عزیز پیامبر گردد


دعا کنید که این جمعه یوسف زهرا

به دامن پدر پیر خویش بر گردد


دعا کنید که میثم اگرچه قابل نیست

فدای مقدم آن مصلح بشر گردد

✍حاج غلامرضا سازگار


اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعداءهم

یاعلی بر دشمنات لعنت 👉اگه حاجت داری بگو خدایا لطفا به بزرگی خودت و به حرمت ۱۴معصوم و حرمت شهید ابراهیم هادی وشهید سامانلو حاجتمو بده .بعدش به نیت رضای خدا و سلامتی وظهور آقا امام زمان عزیزمون و حاجت روایی خودت ۱۱۰صلوات هدیه کن به ۱۴ معصوم و2 شهید عزیز و ۴۰ روز هم پشت سرهم سوره واقعه بخون براشون زیارت عاشورا و سوره یاسین هم میتونی بخونی، شکر خدا خیلیها با این توسل حاجت روا شدن اگه حاجتت شرعی باشه و خدا صلاح بدونه روا میشه😍نذر واسه شهدا هیچ اشکالی نداره تو مذهب شیعه توسل کردن جایز هست چون شهدا درجه ایمان و تقواشون زیاده ،نزد خدا مقام شفاعت دارن ،طبق آیه قرآن زنده هستن ،خدا به حرمت دعاشون حاجت میده .شهدا فقط واسطه هستن دعامون میکنن حاجت اصلی رو خدا میده😊این نذرهم عالیه به نیت حل مشکلت صدقه بدی واسه سلامتی آقا امام زمان و ازشون بخوای دعات کنن.بزن رو اسمم کاربریم اولین تاپیکمو بخون پراز اسکرین و کامنت حاجت روایی هست کسانی که حاجت روا میشن خبر میدن ،کامنتاشونو کپی میکنم واسه دلگرمی تو تاپیک.راستی کتاب سلام بر ابراهیم درباره شهید هادی وکتاب فقط برای خدا درباره شهید سامانلو هست بخونشون 😊اینهایی هم که میان میگن توسل به ائمه و شهدا شرک ،گناه وبدعت هست فقط ازخدا بخواین مسلمان و شیعه نیستن از عمد علیه توسل کردن میگن !حالا که تا اینجا اومدی لطفا به نیت سلامتی وظهور آقا امام زمان صلوات بفرست.الهی به بزرگی خدا و به حرمت ائمه و شهدا مشکلت حل بشه و مثل بقیه تاپیک بزنی و صدام کنی خبر خوش حاجت روایی بدی. یاعلی


السلام علیک یا اباصالح المهدی


یَا اللَّهُ یَا رَحْمَانُ یَا رَحیمُ یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ ثَبِّتْ قَلْبِی عَلَی دینک.

 

اللهم عجل لولیک الفرج به حق الحسین علیه السلام 🤲

دعای فرج آقا امام زمان💚

إِلَهِی عَظُمَ الْبَلاءُ، وَ بَرِحَ الْخَفَاءُ، وَ انْکَشَفَ الْغِطَاءُ، وَ انْقَطَعَ الرَّجَاءُ، وَ ضَاقَتِ الْأَرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمَاءُ، وَ أَنْتَ الْمُسْتَعَانُ وَ إِلَیْکَ الْمُشْتَکَى، وَ عَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّهِ وَ الرَّخَاءِ، اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، أُولِی الْأَمْرِ الَّذِینَ فَرَضْتَ عَلَیْنَا طَاعَتَهُمْ، وَ عَرَّفْتَنَا بِذَلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ، فَفَرِّجْ عَنَّا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عَاجِلاً قَرِیباً، کَلَمْحِ الْبَصَرِ، أَوْ هُوَ أَقْرَبُ، یَا مُحَمَّدُ یَا عَلِیُّ، یَا عَلِیُّ یَا مُحَمَّدُ، اِکْفِیَانِی فَإِنَّکُمَا کَافِیَانِ، وَ انْصُرَانِی فَإِنَّکُمَا نَاصِرَانِ، یَا مَوْلانَا یَا صَاحِبَ الزَّمَانِ، الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ، أَدْرِکْنِی أَدْرِکْنِی أَدْرِکْنِی، السَّاعَهَ السَّاعَهَ السَّاعَهَ، الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ، یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ، بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرِینَ  🙏💚


اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ 

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ 

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُم



یاعلی بر دشمنات لعنت 👉اگه حاجت داری بگو خدایا لطفا به بزرگی خودت و به حرمت ۱۴معصوم و حرمت شهید ابراهیم هادی وشهید سامانلو حاجتمو بده .بعدش به نیت رضای خدا و سلامتی وظهور آقا امام زمان عزیزمون و حاجت روایی خودت ۱۱۰صلوات هدیه کن به ۱۴ معصوم و2 شهید عزیز و ۴۰ روز هم پشت سرهم سوره واقعه بخون براشون زیارت عاشورا و سوره یاسین هم میتونی بخونی، شکر خدا خیلیها با این توسل حاجت روا شدن اگه حاجتت شرعی باشه و خدا صلاح بدونه روا میشه😍نذر واسه شهدا هیچ اشکالی نداره تو مذهب شیعه توسل کردن جایز هست چون شهدا درجه ایمان و تقواشون زیاده ،نزد خدا مقام شفاعت دارن ،طبق آیه قرآن زنده هستن ،خدا به حرمت دعاشون حاجت میده .شهدا فقط واسطه هستن دعامون میکنن حاجت اصلی رو خدا میده😊این نذرهم عالیه به نیت حل مشکلت صدقه بدی واسه سلامتی آقا امام زمان و ازشون بخوای دعات کنن.بزن رو اسمم کاربریم اولین تاپیکمو بخون پراز اسکرین و کامنت حاجت روایی هست کسانی که حاجت روا میشن خبر میدن ،کامنتاشونو کپی میکنم واسه دلگرمی تو تاپیک.راستی کتاب سلام بر ابراهیم درباره شهید هادی وکتاب فقط برای خدا درباره شهید سامانلو هست بخونشون 😊اینهایی هم که میان میگن توسل به ائمه و شهدا شرک ،گناه وبدعت هست فقط ازخدا بخواین مسلمان و شیعه نیستن از عمد علیه توسل کردن میگن !حالا که تا اینجا اومدی لطفا به نیت سلامتی وظهور آقا امام زمان صلوات بفرست.الهی به بزرگی خدا و به حرمت ائمه و شهدا مشکلت حل بشه و مثل بقیه تاپیک بزنی و صدام کنی خبر خوش حاجت روایی بدی. یاعلی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یاعلی بر دشمنات لعنت 👉اگه حاجت داری بگو خدایا لطفا به بزرگی خودت و به حرمت ۱۴معصوم و حرمت شهید ابراهیم هادی وشهید سامانلو حاجتمو بده .بعدش به نیت رضای خدا و سلامتی وظهور آقا امام زمان عزیزمون و حاجت روایی خودت ۱۱۰صلوات هدیه کن به ۱۴ معصوم و2 شهید عزیز و ۴۰ روز هم پشت سرهم سوره واقعه بخون براشون زیارت عاشورا و سوره یاسین هم میتونی بخونی، شکر خدا خیلیها با این توسل حاجت روا شدن اگه حاجتت شرعی باشه و خدا صلاح بدونه روا میشه😍نذر واسه شهدا هیچ اشکالی نداره تو مذهب شیعه توسل کردن جایز هست چون شهدا درجه ایمان و تقواشون زیاده ،نزد خدا مقام شفاعت دارن ،طبق آیه قرآن زنده هستن ،خدا به حرمت دعاشون حاجت میده .شهدا فقط واسطه هستن دعامون میکنن حاجت اصلی رو خدا میده😊این نذرهم عالیه به نیت حل مشکلت صدقه بدی واسه سلامتی آقا امام زمان و ازشون بخوای دعات کنن.بزن رو اسمم کاربریم اولین تاپیکمو بخون پراز اسکرین و کامنت حاجت روایی هست کسانی که حاجت روا میشن خبر میدن ،کامنتاشونو کپی میکنم واسه دلگرمی تو تاپیک.راستی کتاب سلام بر ابراهیم درباره شهید هادی وکتاب فقط برای خدا درباره شهید سامانلو هست بخونشون 😊اینهایی هم که میان میگن توسل به ائمه و شهدا شرک ،گناه وبدعت هست فقط ازخدا بخواین مسلمان و شیعه نیستن از عمد علیه توسل کردن میگن !حالا که تا اینجا اومدی لطفا به نیت سلامتی وظهور آقا امام زمان صلوات بفرست.الهی به بزرگی خدا و به حرمت ائمه و شهدا مشکلت حل بشه و مثل بقیه تاپیک بزنی و صدام کنی خبر خوش حاجت روایی بدی. یاعلی

السلام علیک یا اباصالح المهدی



یاعلی بر دشمنات لعنت 👉اگه حاجت داری بگو خدایا لطفا به بزرگی خودت و به حرمت ۱۴معصوم و حرمت شهید ابراهیم هادی وشهید سامانلو حاجتمو بده .بعدش به نیت رضای خدا و سلامتی وظهور آقا امام زمان عزیزمون و حاجت روایی خودت ۱۱۰صلوات هدیه کن به ۱۴ معصوم و2 شهید عزیز و ۴۰ روز هم پشت سرهم سوره واقعه بخون براشون زیارت عاشورا و سوره یاسین هم میتونی بخونی، شکر خدا خیلیها با این توسل حاجت روا شدن اگه حاجتت شرعی باشه و خدا صلاح بدونه روا میشه😍نذر واسه شهدا هیچ اشکالی نداره تو مذهب شیعه توسل کردن جایز هست چون شهدا درجه ایمان و تقواشون زیاده ،نزد خدا مقام شفاعت دارن ،طبق آیه قرآن زنده هستن ،خدا به حرمت دعاشون حاجت میده .شهدا فقط واسطه هستن دعامون میکنن حاجت اصلی رو خدا میده😊این نذرهم عالیه به نیت حل مشکلت صدقه بدی واسه سلامتی آقا امام زمان و ازشون بخوای دعات کنن.بزن رو اسمم کاربریم اولین تاپیکمو بخون پراز اسکرین و کامنت حاجت روایی هست کسانی که حاجت روا میشن خبر میدن ،کامنتاشونو کپی میکنم واسه دلگرمی تو تاپیک.راستی کتاب سلام بر ابراهیم درباره شهید هادی وکتاب فقط برای خدا درباره شهید سامانلو هست بخونشون 😊اینهایی هم که میان میگن توسل به ائمه و شهدا شرک ،گناه وبدعت هست فقط ازخدا بخواین مسلمان و شیعه نیستن از عمد علیه توسل کردن میگن !حالا که تا اینجا اومدی لطفا به نیت سلامتی وظهور آقا امام زمان صلوات بفرست.الهی به بزرگی خدا و به حرمت ائمه و شهدا مشکلت حل بشه و مثل بقیه تاپیک بزنی و صدام کنی خبر خوش حاجت روایی بدی. یاعلی









یاعلی بر دشمنات لعنت 👉اگه حاجت داری بگو خدایا لطفا به بزرگی خودت و به حرمت ۱۴معصوم و حرمت شهید ابراهیم هادی وشهید سامانلو حاجتمو بده .بعدش به نیت رضای خدا و سلامتی وظهور آقا امام زمان عزیزمون و حاجت روایی خودت ۱۱۰صلوات هدیه کن به ۱۴ معصوم و2 شهید عزیز و ۴۰ روز هم پشت سرهم سوره واقعه بخون براشون زیارت عاشورا و سوره یاسین هم میتونی بخونی، شکر خدا خیلیها با این توسل حاجت روا شدن اگه حاجتت شرعی باشه و خدا صلاح بدونه روا میشه😍نذر واسه شهدا هیچ اشکالی نداره تو مذهب شیعه توسل کردن جایز هست چون شهدا درجه ایمان و تقواشون زیاده ،نزد خدا مقام شفاعت دارن ،طبق آیه قرآن زنده هستن ،خدا به حرمت دعاشون حاجت میده .شهدا فقط واسطه هستن دعامون میکنن حاجت اصلی رو خدا میده😊این نذرهم عالیه به نیت حل مشکلت صدقه بدی واسه سلامتی آقا امام زمان و ازشون بخوای دعات کنن.بزن رو اسمم کاربریم اولین تاپیکمو بخون پراز اسکرین و کامنت حاجت روایی هست کسانی که حاجت روا میشن خبر میدن ،کامنتاشونو کپی میکنم واسه دلگرمی تو تاپیک.راستی کتاب سلام بر ابراهیم درباره شهید هادی وکتاب فقط برای خدا درباره شهید سامانلو هست بخونشون 😊اینهایی هم که میان میگن توسل به ائمه و شهدا شرک ،گناه وبدعت هست فقط ازخدا بخواین مسلمان و شیعه نیستن از عمد علیه توسل کردن میگن !حالا که تا اینجا اومدی لطفا به نیت سلامتی وظهور آقا امام زمان صلوات بفرست.الهی به بزرگی خدا و به حرمت ائمه و شهدا مشکلت حل بشه و مثل بقیه تاپیک بزنی و صدام کنی خبر خوش حاجت روایی بدی. یاعلی

💚🕊اللّهم عَجِّل لِولیِّک الفَرَج وَ فَرجنا بِه 

💚🕊اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک عدوهم و العن اعدائهم 

از ماست که بر ماست ، منظور کُل آدماست🌍🌏🌎                        🪩   برای عقل و انسانیت های از دست رفته گریانم   🩷 آن صاحبِ زمین و زمان و شاهِ جهان را خواهانم  🔷️گر چه پُر ز گناهان و نادانی ام ولی لااقل هر  چه     گناه  و   پلیدیست  را  ز ابلیس و پیروانِ جن و اِنسش دانم و نابودیشان را جویانم     که تمام احوالات بد و پلیدی ها و بیچاره گی ها و  جنایات طول تاریخ بشر و مُلک وجود خودمون از گور ابلیسه  نه    خالق    یکتاای مهربانترین که عقل و ادراک و شعور و اختیار داد و با هزاران پیامبر هدایت کرد به سمت نور و نیکی ها واَنوار خودش (۱۴ معصوم و دلایل خلقت و سَروران دو عالم) و گفت  انتخاب کن  بین  نور  و ظلمت   ،   حق و باطلخیر و شَر   ،     هدف از خلقت،  انتخاب کردن بین دو تا راهه و عبادتشونه ، راه سومی نیست  ،   کدووم رو انتخاب میکنیم  ،  اجازه مییدیم  وارد قلبمون  بششه و در موردش تفکر میکنیم و براشون زندگی کنیم.💚🪴https://tooloe72.blogfa.com/    

یاعلی بر دشمنات لعنت 👉اگه حاجت داری بگو خدایا لطفا به بزرگی خودت و به حرمت ۱۴معصوم و حرمت شهید ابراهیم هادی وشهید سامانلو حاجتمو بده .بعدش به نیت رضای خدا و سلامتی وظهور آقا امام زمان عزیزمون و حاجت روایی خودت ۱۱۰صلوات هدیه کن به ۱۴ معصوم و2 شهید عزیز و ۴۰ روز هم پشت سرهم سوره واقعه بخون براشون زیارت عاشورا و سوره یاسین هم میتونی بخونی، شکر خدا خیلیها با این توسل حاجت روا شدن اگه حاجتت شرعی باشه و خدا صلاح بدونه روا میشه😍نذر واسه شهدا هیچ اشکالی نداره تو مذهب شیعه توسل کردن جایز هست چون شهدا درجه ایمان و تقواشون زیاده ،نزد خدا مقام شفاعت دارن ،طبق آیه قرآن زنده هستن ،خدا به حرمت دعاشون حاجت میده .شهدا فقط واسطه هستن دعامون میکنن حاجت اصلی رو خدا میده😊این نذرهم عالیه به نیت حل مشکلت صدقه بدی واسه سلامتی آقا امام زمان و ازشون بخوای دعات کنن.بزن رو اسمم کاربریم اولین تاپیکمو بخون پراز اسکرین و کامنت حاجت روایی هست کسانی که حاجت روا میشن خبر میدن ،کامنتاشونو کپی میکنم واسه دلگرمی تو تاپیک.راستی کتاب سلام بر ابراهیم درباره شهید هادی وکتاب فقط برای خدا درباره شهید سامانلو هست بخونشون 😊اینهایی هم که میان میگن توسل به ائمه و شهدا شرک ،گناه وبدعت هست فقط ازخدا بخواین مسلمان و شیعه نیستن از عمد علیه توسل کردن میگن !حالا که تا اینجا اومدی لطفا به نیت سلامتی وظهور آقا امام زمان صلوات بفرست.الهی به بزرگی خدا و به حرمت ائمه و شهدا مشکلت حل بشه و مثل بقیه تاپیک بزنی و صدام کنی خبر خوش حاجت روایی بدی. یاعلی

چه دل خوشی داری که فکرمیکنی اینا کمک میکنن😅 گردنبند هرچقدرم نازک باشه الان کلی پولش هست اما گذاشته ...

من بدون منظور کامنت گذاشتم الآن دیدم به اون خانم بنده خدا توهین کردن ناراحت و شرمنده شدم

💚🌺🍃

🌺

❇️ سلام_امام_زمانم#  🌤 


معنـای سحـر، سلام بر تو

غـایب ز نظـر، سلام بـر تو

غم می‌رود از سینهٔ شیعه

با گفتن هر ســــــلام بر تو


      🤲 اللّهُمَّ‌ عَجِّلْ‌ لِوَلِیِّکَ‌ الْفَرَج 🤲

🤲 اللَّهُمَّ اجْعَلْنٰا مِنْ أَنْصَارِهِ وَ أَعْوَانِهِ 🤲




🌺

💚🌺🍃


شاید آن روز که سهراب نوشت:“تا شقایق هست زندگی باید کرد” خبری از دل پر درد گل یاس نداشت باید اینگونه نوشت:هر گلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس جای یک گل خالیست....زندگی بی مهدی زندگی با غمهاست.... 🌼🌼تا نیایی گره از کار بشر وا نشود.....درد ما جز به ظهور تو مداوا نشود...🌼🌼🌼🌼السلام علیک یا ابا صالح المهدی(عج)🌼🌼💜💜اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج💜 مى شود فرصت ديدار مهيّا حتماً🌼بد به دل راه مده مى رسد آقا حتماً🌼اى كه دنبال دواى غم هجران هستى🌼مى شود درد نهان تو مداوا حتماً🌼اگر امروز نشد بوسه به دستش بزنيم🌼وعده ى ما همه افتاده به فردا حتماً🌼ثمر گريه ى ما خنده ى روز فرج است🌼آن زمان مى شكفد خنده به لب ها حتماً🌼دورى غيبت طولانى و تأخير ظهور🌼امتحانى است براى همه ى ما حتماً🌼كار ما منتظران چيست؟ اميد و تقوا🌼غم نخور مى شود آخر گره ها وا حتماً🌼هركه در زمره ى ما منتظران مى باشد🌼مى كند تا به ابد پشت به دنيا حتماً🌼انبياء منتظر آمدنش مى باشند🌼مى رسد پشت سرش حضرت عيسى حتماً🌼كاش باشيم و ببينيم كه روز رجعت🌼مى سپارد عَلَم خويش به سقّا حتماً🌼زره شير خدا بر تن و شمشير به دست🌼مى رسد منتقم حضرت زهرا حتماً🌼انتقام دَرِ آتش زده را مى گيرد🌼و به آتش بكشد آن دو نفر را حتماً🌼🌼🌼اللهم عجل عجل عجل لولیک الفرج🌼🌼🌼

سلام. منم بیست صلوات میفرستم انشاءالله.

بسم الله الرحمان الرحیم. سلام. نابینا هستم. صفحهخوان nvda, همه نوشته های متنی جز عکسنوشته ها رو در کامپیوتر میخونه. امروز برای سلامتی و ظهور امام زمانت دعا کردی؟ صلوات فرستادی؟ برای فرج و رفع غربت هزار ساله امام معصوم و مهربانت چه کردی؟! امام مهدي(عج) مانند جد بزرگوارشان امام علی (علیه السلام)، برایمان دعا میکنند و بر دعاهاي ما «آمين» ميگويند. امام امير المؤمنينعليه السلام به رميله ميفرمايد: اي رميله! هيچ مؤمني نيست كه بيمار شود، مگر اينكه به مرض او مريض ميشويم، و اندوهگين نشود مؤمني، مگر اينكه به خاطر اندوه او، اندوهگين گرديم، و دعايي نكند مگر اينكه براي او آمين گوييم، و ساكت نماند مگر اينكه برايش دعا كنيم. همه هستی و وجودمون و نعمتهایی که داریم به برکت وجود حضرته. ما خلیفه خدا در زمینیم و باید کانال رحمت الهی باشیم، در آخرت همه با هم بریم بهشت. من با خدا و امام زمان عهد کردم که به همه امید بدم و همه رو دعوت کنم سر سفره پرمهر خدا و اهل بیت و به خاطر همین عهدم به این سایت اومدم.

طالبِ خونِ خدا،مَتی تَرانا وَ نَراک

يابنَ مِصباح الـ‌هُدی،مَتی تَرانا وَ نَراک...


چه شود با تو کنم گريه سرِ قبرِ حسين

با حضورِ شـ‌هدا،مَتی تَرانا وَ نَراک

 

تعجیل در فرج مولایمان صلوات

شاید آن روز که سهراب نوشت:“تا شقایق هست زندگی باید کرد” خبری از دل پر درد گل یاس نداشت باید اینگونه نوشت:هر گلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس جای یک گل خالیست....زندگی بی مهدی زندگی با غمهاست.... 🌼🌼تا نیایی گره از کار بشر وا نشود.....درد ما جز به ظهور تو مداوا نشود...🌼🌼🌼🌼السلام علیک یا ابا صالح المهدی(عج)🌼🌼💜💜اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج💜 مى شود فرصت ديدار مهيّا حتماً🌼بد به دل راه مده مى رسد آقا حتماً🌼اى كه دنبال دواى غم هجران هستى🌼مى شود درد نهان تو مداوا حتماً🌼اگر امروز نشد بوسه به دستش بزنيم🌼وعده ى ما همه افتاده به فردا حتماً🌼ثمر گريه ى ما خنده ى روز فرج است🌼آن زمان مى شكفد خنده به لب ها حتماً🌼دورى غيبت طولانى و تأخير ظهور🌼امتحانى است براى همه ى ما حتماً🌼كار ما منتظران چيست؟ اميد و تقوا🌼غم نخور مى شود آخر گره ها وا حتماً🌼هركه در زمره ى ما منتظران مى باشد🌼مى كند تا به ابد پشت به دنيا حتماً🌼انبياء منتظر آمدنش مى باشند🌼مى رسد پشت سرش حضرت عيسى حتماً🌼كاش باشيم و ببينيم كه روز رجعت🌼مى سپارد عَلَم خويش به سقّا حتماً🌼زره شير خدا بر تن و شمشير به دست🌼مى رسد منتقم حضرت زهرا حتماً🌼انتقام دَرِ آتش زده را مى گيرد🌼و به آتش بكشد آن دو نفر را حتماً🌼🌼🌼اللهم عجل عجل عجل لولیک الفرج🌼🌼🌼

گفتم ... 


اگر در کربلا بودم 


تا پای جان برای حسین (ع) 


تلاش میکردم 


گفت ...


یک حسین (ع) زنده داریم 


نامش مهدی (عج) است 


تاحالا برایش چه کرده ای؟ 



سکوت کردم



شاید آن روز که سهراب نوشت:“تا شقایق هست زندگی باید کرد” خبری از دل پر درد گل یاس نداشت باید اینگونه نوشت:هر گلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس جای یک گل خالیست....زندگی بی مهدی زندگی با غمهاست.... 🌼🌼تا نیایی گره از کار بشر وا نشود.....درد ما جز به ظهور تو مداوا نشود...🌼🌼🌼🌼السلام علیک یا ابا صالح المهدی(عج)🌼🌼💜💜اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج💜 مى شود فرصت ديدار مهيّا حتماً🌼بد به دل راه مده مى رسد آقا حتماً🌼اى كه دنبال دواى غم هجران هستى🌼مى شود درد نهان تو مداوا حتماً🌼اگر امروز نشد بوسه به دستش بزنيم🌼وعده ى ما همه افتاده به فردا حتماً🌼ثمر گريه ى ما خنده ى روز فرج است🌼آن زمان مى شكفد خنده به لب ها حتماً🌼دورى غيبت طولانى و تأخير ظهور🌼امتحانى است براى همه ى ما حتماً🌼كار ما منتظران چيست؟ اميد و تقوا🌼غم نخور مى شود آخر گره ها وا حتماً🌼هركه در زمره ى ما منتظران مى باشد🌼مى كند تا به ابد پشت به دنيا حتماً🌼انبياء منتظر آمدنش مى باشند🌼مى رسد پشت سرش حضرت عيسى حتماً🌼كاش باشيم و ببينيم كه روز رجعت🌼مى سپارد عَلَم خويش به سقّا حتماً🌼زره شير خدا بر تن و شمشير به دست🌼مى رسد منتقم حضرت زهرا حتماً🌼انتقام دَرِ آتش زده را مى گيرد🌼و به آتش بكشد آن دو نفر را حتماً🌼🌼🌼اللهم عجل عجل عجل لولیک الفرج🌼🌼🌼
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792