2789
عنوان

niniyar

| مشاهده متن کامل بحث + 649 بازدید | 38 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

@niniyar  

سلام واقعا متاسفم که انقد به کاربرا بی احترامی میشه.یعنی یه تیم‌فنی سه هفته نمیتونه کاربری منو درست کنه.هی میگید صبر کن مثل همه وعده های دیگه.خودشون‌خراب کردن باید جوابگو باشن درست کنن.من از ظهر دارم کد میدم ارور میده الان صد بار کد سریع زدم.درسته اینکارتون.حتی بعد دوبار میام به قسمت تماس با ما یه جواب به من ندادن.واقعا خیلی زشته این برخورد

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

@niniyar سلام واقعا متاسفم که انقد به کاربرا بی احترامی میشه.یعنی یه تیم‌فنی سه هفته نمیتونه کاربری ...

@niniyar  

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

آدمکش و حرومخور اون پدرته که تخم تو رو پس انداخته، بعدم تو یه ویزا کانادا بندازن جلوت مثل سگ شبانه ز ...

@niniyar‍ 

ملاحضه کنید این نتیجه اینه که به هموطن خودتون کمتر از یه غریبه اهمیت میدین هی طرفشونو‌بگیرید اینهمه جنایت کنن بعدا فحش هرزه بدن نگاهشون کنید.من هیچ فحش یا کلمه بدی نگفتم تو اون تاپیک .فقط میگم باید برگردن به کشورشون وقتی انقد نمک نشناسن .ببینید جقدر میتونن وحشتناک باشن.سراسر وجودشون از ازل دشمنی بوده

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز