2777
2789
اره اما محصولاتش بهتره به نظر من، اما لانژه هم عالیه

من خیلی خیلی خط پیشونی و اخم و دور لب دارم

بعد قرنی امروز کرم لانژه گرفتم کرم شبش رو.

فک میکنم مرطوب کننده هم لازم دارم 

شما میگی چی بگیرم 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من خیلی خیلی خط پیشونی و اخم و دور لب دارم بعد قرنی امروز کرم لانژه گرفتم کرم شبش رو. فک میکنم مرط ...

به نظرم برای پیشونی و اخم خوب هست. اما کرم خیلی دیر تاثیر میزاره مخصوصا برای دور لب. چرا برای خط دور لبت فیلر تزریق نمیکنی. از همه نظر بهتره. قیمتش همین حدودا میشه. فقط باس یه جای مطمعن بری.

و خوب میدانم سالهاست که مرده ام...
ازین چسبای ضد خط اخم و پیشونی هم میتونی بگیری. خیلی خوبه

چ جوريه؟ كي بايد استفاده كرد؟ اسمش چيه

يعني كي دنيا تموم ميشه    حالا ك چي مثلا مثال  امروز اعصابم خرده دلم ميخاد بزنم شل و پل تون كنم    
یعنی همزمان با کرم شب  آب رسان یا مرطوب کننده هم بگیرم؟ خیلی ناراحتم صورتم بد جور شده

اره عزیزم هم زمان استفاده کن.

خواهش میکنم عزیز دلم.


و خوب میدانم سالهاست که مرده ام...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز