2777
2789

واقعا 90 درصد حواس پرتی ها و حواشیا از گوشی میاد

گوشیتو بده یکی برات نگه داره

یا اینکه برنامه هاشو حذف کن اینطوری وقتی بری سراغش میبینی هیچی نیست کم کم دیگه خوشت نمیاد از گوشی استفاده کنی 

از الان برای 404؟صفری؟ یا خوندی ولی کم؟

برا 1404 ، جدی ، جدی چوممممممم نمی دونم، من از سال دهم تست زدم ولی سینوسی بودم سخته میخونم سخته ولی میکردم ، امتحان نهایی ها هم میتونم برام سخت نیست فقط درس زبان یازدهم و دوازدهم رو بلد نیستم و افتضحه

ولی نمی دونم چرا آنقدر کم میخونم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببين خيلى فيلم عقب مونده دارم و حتما بايد ببينم چون مدرسه نرفتم و با درسنامه ارتباط نميگيرم الان اون ...

بنظرم برای کنکور اردیبهشت اون چیزایی که تا الان خوندی رو مرور و جمع بندی کن و آزمون بزن

برا 1404 ، جدی ، جدی چوممممممم نمی دونم، من از سال دهم تست زدم ولی سینوسی بودم سخته میخونم سخته ولی ...

خب پس اگه صفر نیستی خوبه

جمع بندی خوبی داشته باشی و نهایی رو خوب بدی قطعا میشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز