2789
اره اونجا هم دکتر دارم ولی خب چرا رفتی آلمان این همه جایه خوب

دیگه همه که مثل شما پولدار نیستن، قسمت ما هم اینجا بود 

منم آن شیخ سیه روز که در آخر عمر      لای موهای تو گم کرد خداوندش را ...🥀🥀     دشمنت را هم چو میخ خیمه می خواهم ، مُدام                  سر به سنگ و تن به خاک و ریسمان در گــردنش 🥺🥹💫💫

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حالا دوباره خواستی سفر کنی بگو باهم بریم آمریکا اونجا بهتره

نه من آمریکا نمیام از ترامپ میترسم 🤣🤣

منم آن شیخ سیه روز که در آخر عمر      لای موهای تو گم کرد خداوندش را ...🥀🥀     دشمنت را هم چو میخ خیمه می خواهم ، مُدام                  سر به سنگ و تن به خاک و ریسمان در گــردنش 🥺🥹💫💫
نمی‌دونم چجوری میتونی اونجا زندگی کنی

بسختی واقعا

منم آن شیخ سیه روز که در آخر عمر      لای موهای تو گم کرد خداوندش را ...🥀🥀     دشمنت را هم چو میخ خیمه می خواهم ، مُدام                  سر به سنگ و تن به خاک و ریسمان در گــردنش 🥺🥹💫💫
جسی اصلا از جزیره خوشش نمیومد😏

وقتی به تو میگفت سفر کاری دارم میرم سیاره مشتری ، کنار ما تو جزیره اب بازی میکرد😚حالا عسیسم چرا ناراحت شدی

چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد👺 طرفدار زن سالاری⭐ یه خورده بی اعصابم ولی مهربونم ، تلخم ولی مهربونم . شاید تند باشم و تند برخورد کنم ولی مهربونم. به نطر من مرد و زن هیچوقت برابر نیستن ، خانم ها جایگاهشون بالاتره ، ارزشمند ترن. اگه زن ستیزی بهتره ریپ نزنی.

سیسی من به جسی اعتماد دارم هع

سیسی تو خیلی وقته تو زندگیش نیستی ایح ایح

چرخ برهم زنم ار غیر مرادم گردد👺 طرفدار زن سالاری⭐ یه خورده بی اعصابم ولی مهربونم ، تلخم ولی مهربونم . شاید تند باشم و تند برخورد کنم ولی مهربونم. به نطر من مرد و زن هیچوقت برابر نیستن ، خانم ها جایگاهشون بالاتره ، ارزشمند ترن. اگه زن ستیزی بهتره ریپ نزنی.

🤣🤣🤣ترامپ تمومه نترس


استارتر جان مرسی از تاپیک قشنگ و پر انرژیت، حالا‌ من واقعا دارم میرم‌ دکتر ببینم حال نی نی جانم چطوره🫠🥰 دعاکن واسم

منم آن شیخ سیه روز که در آخر عمر      لای موهای تو گم کرد خداوندش را ...🥀🥀     دشمنت را هم چو میخ خیمه می خواهم ، مُدام                  سر به سنگ و تن به خاک و ریسمان در گــردنش 🥺🥹💫💫
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792