2777
2789
عنوان

خندیدن زیاد

257 بازدید | 18 پست

بچه ها من خواهرم ۲۰ و خورده ای سالشه بعد شخصیتش نه خیلی جدیه نه خیلی شوخه

متوسطه کلا

کلاس زبان ثبت نام کرده

بعد میگه نمیدونم چرا تازگی سر کلاس یهو موقع صحبت کردن خندم میگیره

یا مثلا یه چیز عادی میخوام با همکلاسی هام بگم یهو وسط حرف عادی خندم میگیره

اخه خواهرم قبلا کلاس اینا رفته 

خیلی اینطوری نبوده

خودش الان اصلا خیلی ناراحته از این موضوع

شما تا به حال همچین تجربه ای داشتید؟

به نظرتون بهتره چکار کنه؟

شاید افسرده هست

؛ خواستار پایان محکوم به ادامه🫠✨🌱من فرزند کوروش هستم فرزند شاه جهان هستم .. "من نور دخت پارسی ام " نگه دار بیان "فارسی ام" اهورایی ام " ارژند پاکمانی ام " شاه بیت خوارم .. "بانوی داورم" وارث کمال آرش ام "خون رگ سیاوشم" فرزند فاتح بابل ام .. "پارت ام .اشکانی ام .ساسانی ام " من دختر ایرانی ام ..

اون خوبه فقط خندس

من جوک مسخره میگم فقطم خودم میخندم😐

به پختگی که برسی می‌فهمی خیلی جاها نباید جواب بدهی و نباید به هر دلیلی وارد نبرد با آدم‌ها شوی.به پختگی که برسی می‌فهمی ضرورتی ندارد با دیگران بابت رفتارها و نظراتشان بجنگی و سعی کنی دیدگاه آنان را تغییر بدهی.به پختگی که برسی می‌فهمی باید آرام باشی و رها؛ چون توضیحات اضافه و تلاش‌های بیهوده، فقط وقت و انرژی تو را تلف می‌کنند.به پختگی که برسی در مقابل قضاوت‌ها و حرف‌ها خم به ابرو نمی‌آوریفقط لبخند می‌زنی و به راهت ادامه می‌دهی و کار خودت را می‌کنی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اسی الان منوهم خندوندی نمیدونم چرا از همون اولش تاآخرش خندیدم 😂😂😂فکر کنم یاد خنده های بیجا و بیوقت خودم افتادم 

شاه رفته مملکت شاپور میخواهد چکار، کله ی بی مو گِل سرشور میخواهد چکار___آنکه سهم فارغ التحصیلی اش بیکاری است ، انتخاب رشته و کنکور میخواهد چکار___دزدها بارشوه چون از هر دری رد میشوند ، پس دم در افسر و مامور میخواهد چکار___زاهد ما حاصل انگور کشور را خرید ، یک مسلمان اینهمه انگور میخواهد چکار ___کشوری که هست در آن ساز و موسیقی حرام، در سرود ملی اش شیپور میخواهد چکار___هرچه میخواهد دلتنگت بگو شاعر ولی___خواندن یاسین به گوش خر نمی آید به کار 

این اتفاق ممکنه به دلایل مختلفی رخ بده، و شاید به یک تغییر در محیط یا شرایطی که برای خواهر شما جدید به نظر می‌رسه، مرتبط باشه. وقتی با موقعیتی جدید روبرو می‌شیم، خنده ممکنه واکنش طبیعی ذهن برای کاهش اضطراب یا ایجاد حس راحتی باشه. 


چند نکته که شاید کمک‌کننده باشه:


1. **خودآگاهی**: تشویقش کنید که به احساساتش فکر کنه. آیا حس خاصی مثل استرس یا اضطراب باعث این خنده‌ها می‌شه؟ وقتی دلیلش رو پیدا کنه، می‌تونه بهتر مدیریت کنه.


2. **تمرکز بر نفس کشیدن**: یک راه ساده ولی مؤثر اینه که قبل از صحبت کردن نفس عمیق بکشه. این کار می‌تونه حس آرامش بیشتری بده.


3. **تمرین صحبت کردن در خانه**: جلوی آینه یا با یک دوست صحبت کنه. این کمک می‌کنه اعتماد به نفسش بالا بره و کمتر تحت فشار محیط کلاس قرار بگیره.


4. **پذیرش**: گاهی خنده خودش می‌تونه فرصتی باشه برای اجتماعی‌تر شدن! شاید اگر به خودش فشار زیادی نیاره و فقط طبیعی رفتار کنه، خودش رفع بشه.


🙃

سلام

چقدر عالی. بهش بگو راحت باش. خیلی ها دارند تلاش می کنند به اینجا برسند. من درسشو خوندم . هرجا باشم بلندترین و از ته دل ترین خنده ها را دارم. گرفتن جلوش واقعا برای آینده شون مناسب نیست. سلام بهش برسون بگو مثلت پیدا کم پیدا میشه. قدر خودتو بدون. البته ما خبر از پشت پرده هایی داریم که اینو می گم.

موفق باشید.

روانشناس

عالیه . این یعنی هدونیزمت بالاست. این عالیه. ادامه بده.

یعنی چی؟ 

به پختگی که برسی می‌فهمی خیلی جاها نباید جواب بدهی و نباید به هر دلیلی وارد نبرد با آدم‌ها شوی.به پختگی که برسی می‌فهمی ضرورتی ندارد با دیگران بابت رفتارها و نظراتشان بجنگی و سعی کنی دیدگاه آنان را تغییر بدهی.به پختگی که برسی می‌فهمی باید آرام باشی و رها؛ چون توضیحات اضافه و تلاش‌های بیهوده، فقط وقت و انرژی تو را تلف می‌کنند.به پختگی که برسی در مقابل قضاوت‌ها و حرف‌ها خم به ابرو نمی‌آوریفقط لبخند می‌زنی و به راهت ادامه می‌دهی و کار خودت را می‌کنی

سلامچقدر عالی. بهش بگو راحت باش. خیلی ها دارند تلاش می کنند به اینجا برسند. من درسشو خوندم . هرجا با ...

ممنونم لطف دارید

ببخشید ولی اخه یکم انگار سر این مساله دردسر براش درست شده

یعنی چی؟

بهت بگم بر عکس افسردگی شاید خوب باشه. روی این توانایی و احساس خوبتون برچسب بد نزنید. منم از بچگی اینطوری بودم الان که درسش را خوندم تقویتشم می کنم. خیلی کاری به نظرات ناقص دیگران نداشته باش.

روانشناس

بهت بگم بر عکس افسردگی شاید خوب باشه. روی این توانایی و احساس خوبتون برچسب بد نزنید. منم از بچگی این ...

بله جستجو کردم دیدم 

اره منم این خصوصیتو دارم تو تاپیک برو نگرام گفتم 

یکم ناراضیم اخه خیلی برون گرا هستم

به پختگی که برسی می‌فهمی خیلی جاها نباید جواب بدهی و نباید به هر دلیلی وارد نبرد با آدم‌ها شوی.به پختگی که برسی می‌فهمی ضرورتی ندارد با دیگران بابت رفتارها و نظراتشان بجنگی و سعی کنی دیدگاه آنان را تغییر بدهی.به پختگی که برسی می‌فهمی باید آرام باشی و رها؛ چون توضیحات اضافه و تلاش‌های بیهوده، فقط وقت و انرژی تو را تلف می‌کنند.به پختگی که برسی در مقابل قضاوت‌ها و حرف‌ها خم به ابرو نمی‌آوریفقط لبخند می‌زنی و به راهت ادامه می‌دهی و کار خودت را می‌کنی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز