بچه ها من خواهرم ۲۰ و خورده ای سالشه بعد شخصیتش نه خیلی جدیه نه خیلی شوخه
متوسطه کلا
کلاس زبان ثبت نام کرده
بعد میگه نمیدونم چرا تازگی سر کلاس یهو موقع صحبت کردن خندم میگیره
یا مثلا یه چیز عادی میخوام با همکلاسی هام بگم یهو وسط حرف عادی خندم میگیره
اخه خواهرم قبلا کلاس اینا رفته
خیلی اینطوری نبوده
خودش الان اصلا خیلی ناراحته از این موضوع
شما تا به حال همچین تجربه ای داشتید؟
به نظرتون بهتره چکار کنه؟