ببین خیلی چیزا به دست خداست نه بنده خدا
من 4تا سقط داشتم اخرش بهترین دکتر لهم گفت خانم باید تخمک اهدایی بگیری و حتی ای وی اف هم کنی 99درصد بازم سقط کتی
ولی من ادامه دادم تخمک کشی کردم دو ماه بعد قرار شد برم برای انتقال 6تا هم جنین شد
به هفته نشد من عوارص تخمک کشی اومد سراغم و بردنم بیمارستان با حال وحشتناک شکمم 4لیتر اب اورده بود تا بستری شدم گفتن مشکوک به بارداری
گفتم امکان نداره گفتم تخمک کشی کردم احتمالا عوارص اممپول اچ سی جی هست خلاصه بستربم کردن و دوبار هم عمل کردن حتی دستور سقط دادن به خاطر حال بدم ممکن بود اب به قلب و ریه ام برسه که دکتر اتاق عمل پشبمون شد برای کورتاژ که ببین من بدنم جواب میده یانه
هر روز ازم تست بتا گرفتن ببینن واقعا بارداری هست یانه
دیدن بله وروز اخر به 1000رسید بردنم سونو گفتن ساک بارداری هست
اینا رو گفتم تا بدونی فقط باید خدا بخواد