2789
عنوان

کلومیفن

| مشاهده متن کامل بحث + 731 بازدید | 27 پست
یعنی با خوردن این‌پنج تا کیست اوردی؟یعنی منم نخورم؟

ببین من تو یه تاپیکیم خیلی بچه ها خوبی توشن همه در حال اقدامن و باردارا . اگه خواستی ادرسشو برات بزارم بیا اونجا همه به هم مشاوره میدیم و کمک 

خدایا محتاجیم،ای مهربان ما را به حال خود رها مکن. خدا جونم ازت میخام تو سال ۹۹ ارامش داشته باشم☺ .خدا جونم ممنون که ما رو به مرادمون رسوندی😙. خدا جونم مراقب دخترم و شوهرم باش و تنهامون نذار. خدا جونم ازت میخام که به همه زن و شوهرا نی نی بدی☺ خدا جونم یه کاری کن زودتر این ویروس کرونا تو کل دنیا از بین بره و هیچ وقت بر نگرده. خدایا شکرت بابت همه چی🤗. خدایا خیلی دوست دارم 😇😘😗😙😚😍😍
ببین من تو یه تاپیکیم خیلی بچه ها خوبی توشن همه در حال اقدامن و باردارا . اگه خواستی ادرسشو برات بزا ...

اره بگو منم بیام اونجا.دست گلت درد نکنه.سه ماه پیش سونو دادم فولیکولم ۱۹بود 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی با خوردن این‌پنج تا کیست اوردی؟یعنی منم نخورم؟

اره عزیزم من همش ۵ روز خوردم البته از قبلش شنیده بودم کلومیفن ریسک داره خوردنش و احتمال کیست زایی داره ولی چون دکتر داده بود خوردم و بعد به این نتیجه رسیدم که نخورم 

خدایا محتاجیم،ای مهربان ما را به حال خود رها مکن. خدا جونم ازت میخام تو سال ۹۹ ارامش داشته باشم☺ .خدا جونم ممنون که ما رو به مرادمون رسوندی😙. خدا جونم مراقب دخترم و شوهرم باش و تنهامون نذار. خدا جونم ازت میخام که به همه زن و شوهرا نی نی بدی☺ خدا جونم یه کاری کن زودتر این ویروس کرونا تو کل دنیا از بین بره و هیچ وقت بر نگرده. خدایا شکرت بابت همه چی🤗. خدایا خیلی دوست دارم 😇😘😗😙😚😍😍
پس نمیخورم میترسم کیست بیارم


www.ninisite.com/discussion/topic/1290296/

خدایا محتاجیم،ای مهربان ما را به حال خود رها مکن. خدا جونم ازت میخام تو سال ۹۹ ارامش داشته باشم☺ .خدا جونم ممنون که ما رو به مرادمون رسوندی😙. خدا جونم مراقب دخترم و شوهرم باش و تنهامون نذار. خدا جونم ازت میخام که به همه زن و شوهرا نی نی بدی☺ خدا جونم یه کاری کن زودتر این ویروس کرونا تو کل دنیا از بین بره و هیچ وقت بر نگرده. خدایا شکرت بابت همه چی🤗. خدایا خیلی دوست دارم 😇😘😗😙😚😍😍
اره بگو منم بیام اونجا.دست گلت درد نکنه.سه ماه پیش سونو دادم فولیکولم ۱۹بود 

ادرسو گزاشتم بزن بیا تو تاپیک دریا

خدایا محتاجیم،ای مهربان ما را به حال خود رها مکن. خدا جونم ازت میخام تو سال ۹۹ ارامش داشته باشم☺ .خدا جونم ممنون که ما رو به مرادمون رسوندی😙. خدا جونم مراقب دخترم و شوهرم باش و تنهامون نذار. خدا جونم ازت میخام که به همه زن و شوهرا نی نی بدی☺ خدا جونم یه کاری کن زودتر این ویروس کرونا تو کل دنیا از بین بره و هیچ وقت بر نگرده. خدایا شکرت بابت همه چی🤗. خدایا خیلی دوست دارم 😇😘😗😙😚😍😍
اومدم گلم ولی تو کجا این تاپیک رو ذخیره میکنی که هروقت بخوای بری توش؟


یه چیزی تو تاپیکش تایپ کن بعد میره جز تاپیکایی که تو رفتی توش . تو قسمت نی نی سایت خودت برو قسمت تبادل نظر تاپیکایی که توش شرکت کردی هست یا میتونی ادرسه تاپیکو از اون بالا کپی کنی تو گوشیت

خدایا محتاجیم،ای مهربان ما را به حال خود رها مکن. خدا جونم ازت میخام تو سال ۹۹ ارامش داشته باشم☺ .خدا جونم ممنون که ما رو به مرادمون رسوندی😙. خدا جونم مراقب دخترم و شوهرم باش و تنهامون نذار. خدا جونم ازت میخام که به همه زن و شوهرا نی نی بدی☺ خدا جونم یه کاری کن زودتر این ویروس کرونا تو کل دنیا از بین بره و هیچ وقت بر نگرده. خدایا شکرت بابت همه چی🤗. خدایا خیلی دوست دارم 😇😘😗😙😚😍😍
کلوبیفن باعث 2قلویی هم میشه عزیزم؟؟؟؟؟

احتمالش فکر کنم تو حد ۱۵تا۲۰ درصد باشه . 

خدایا محتاجیم،ای مهربان ما را به حال خود رها مکن. خدا جونم ازت میخام تو سال ۹۹ ارامش داشته باشم☺ .خدا جونم ممنون که ما رو به مرادمون رسوندی😙. خدا جونم مراقب دخترم و شوهرم باش و تنهامون نذار. خدا جونم ازت میخام که به همه زن و شوهرا نی نی بدی☺ خدا جونم یه کاری کن زودتر این ویروس کرونا تو کل دنیا از بین بره و هیچ وقت بر نگرده. خدایا شکرت بابت همه چی🤗. خدایا خیلی دوست دارم 😇😘😗😙😚😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792