saray40 مدیر عضویت: 1395/11/04 تعداد پست: 27097 عنوان شيخ زايد..... | مشاهده متن کامل بحث + 7940 بازدید | 58 پست كسي اين ادكلن رو داره!؟عاليه بوش عالي😃😃😃😃 1396/11/01 | 14:21 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mona77 عضویت: 1396/06/04 تعداد پست: 23602 معرکس اما اینجا خیلییی کم ارجینالش پیدا میشه شوهرم از کربلا میگیره بوش حرف نداره چ خبر خوبی شایانی نی نیت خوبه😛😍😍 روغن نارگیل اگ واس موی سر خوب بود موهای خود نارگیل اینجوری نبود ولامثل پشم بُـــز
saray40 مدیر استارتر عضویت: 1395/11/04 تعداد پست: 27097 😂😂😂اتفاقا عطر گرونی هم هست تا باشه از این کادوها😁😁😁 اره فك كنم ٦٠٠تومنه
نارسیـــــس۹۶ عضویت: 1396/08/21 تعداد پست: 8548 ي چي شبيه لاليك اما بهتررر از اون خفه چيه گفت جونم مال تووو اما اينو نميدم 😂😂😂😂😂 پس بوش عالیه 😍 بدبختی اینجاست که خوشبختی اونجاست
mona77 عضویت: 1396/06/04 تعداد پست: 23602 اره فك كنم ٦٠٠تومنه ۶۰۰هزار توووووووومن؟😐😐😐😐میخام صد سال سیا عطر خوشبو نزنم شیصدتومن بدم شیخ بگیرم مگ پولام زاید شدن؟😂😂😂😂😂😂 روغن نارگیل اگ واس موی سر خوب بود موهای خود نارگیل اینجوری نبود ولامثل پشم بُـــز
خاتون۲۶ عضویت: 1396/09/22 تعداد پست: 2955 اره فك كنم ٦٠٠تومنه پارسال گرفته بود ۸۵۰😥البته مدلش فرق داشت با این از این شیشه های عربی داشت😍 این حرفا مال تو نیست😁ببر بذار سر جاش😂
ثمین8 عضویت: 1395/07/23 تعداد پست: 4722 لباسم رو شستم اما بوش هنوز ي كوچولو هست عاليه انشاالله به خوشی استفاده کنی عزیزم 😍 تیکر کاهش وزن تا شب یلدا 😍😍😍💪💪💪 گروه آبی : وزن شروع 75 , وزن فعلی 65 , وزن هدف 50
خاتون۲۶ عضویت: 1396/09/22 تعداد پست: 2955 سارا منم دقیقا مثل تو هستم عطرای شوهرمو کش میرم😂اوندفعه میگه چ عطری زدی میگم عطر خودت که بهم دادیش چپ چپ نگام کرد میگه من دادم یا خودت برداشتیش😂😂😂 این حرفا مال تو نیست😁ببر بذار سر جاش😂
لیلا53 عضویت: 1395/06/14 تعداد پست: 26743 ۶۰۰هزار توووووووومن؟😐😐😐😐میخام صد سال سیا عطر خوشبو نزنم شیصدتومن بدم شیخ بگیرم مگ پولام زاید شدن ... بیابریم ازاین عطرمشهدیاچندتادارم بهت بدم😂600بدیم به عططررر😱😱تازه اونابوشون تاعمرداریم میمونه؛حال وهوامونم معنوی میشه😂😂
saray40 مدیر استارتر عضویت: 1395/11/04 تعداد پست: 27097 ۶۰۰هزار توووووووومن؟😐😐😐😐میخام صد سال سیا عطر خوشبو نزنم شیصدتومن بدم شیخ بگیرم مگ پولام زاید شدن ... 😂😂😂😂😂😂اخه ميري ي ادكلن ميخري ١٠٠تومن واس اينكه يكم بوش بمونه مجلوري سه چهار پيس بزني و زود تموم ميشه ماه بعد بايد باز بخري ترجيح ميدم ي دونه خوبشو بخرم ي پيس بزنم و ماندگاري داشته باشه البته اين كه كادو بود امااا ادكلن ارزون نميخرم
saray40 مدیر استارتر عضویت: 1395/11/04 تعداد پست: 27097 بیابریم ازاین عطرمشهدیاچندتادارم بهت بدم😂600بدیم به عططررر😱😱تازه اونابوشون تاعمرداریم میمونه؛حال ... اره اونارو كه بايد ي تيكه از بدنت رو بكني بندازي بره تا بوش بره😐
saray40 مدیر استارتر عضویت: 1395/11/04 تعداد پست: 27097 سارا منم دقیقا مثل تو هستم عطرای شوهرمو کش میرم😂اوندفعه میگه چ عطری زدی میگم عطر خودت که بهم دادیش ... 😂😂😂😂😂😂😂😂اوندفع ام ي اسپري بود تو ماشينش جلو چشمش گذاشتم تو كيفم همسرم ميگفت ساراا جان رحمي كن 😆😆😆
mona77 عضویت: 1396/06/04 تعداد پست: 23602 بیابریم ازاین عطرمشهدیاچندتادارم بهت بدم😂600بدیم به عططررر😱😱تازه اونابوشون تاعمرداریم میمونه؛حال ... اره عچقم معمولا عطرا مشهد موندگاریشون زیاده کلا خونم عطراگین میشه دو تا پیس ک میزنم میشه مثل امام زاده ها😂😀😀😀😗😗 روغن نارگیل اگ واس موی سر خوب بود موهای خود نارگیل اینجوری نبود ولامثل پشم بُـــز
mona77 عضویت: 1396/06/04 تعداد پست: 23602 😂😂😂😂😂😂اخه ميري ي ادكلن ميخري ١٠٠تومن واس اينكه يكم بوش بمونه مجلوري سه چهار پيس بزني و ... 😂😂😂😂😂😩باوا لاکچوووری(ترکیب لاکچری و لاکسوری)😐😐😐😐ولی بدون شوخی من هیچوقت ادکلن نمیخرم پنج تومن میدم ترکیب عطر لجند و دانهیل رو میگیرم خیلی خوشبو و موندگاره😊 روغن نارگیل اگ واس موی سر خوب بود موهای خود نارگیل اینجوری نبود ولامثل پشم بُـــز
لیلا53 عضویت: 1395/06/14 تعداد پست: 26743 اره عچقم معمولا عطرا مشهد موندگاریشون زیاده کلا خونم عطراگین میشه دو تا پیس ک میزنم میشه مثل امام زا ... والابخدااینهمه آپشن همش با1000تومن😂
خاتون۲۶ عضویت: 1396/09/22 تعداد پست: 2955 😂😂😂😂😂😂😂😂 اوندفع ام ي اسپري بود تو ماشينش جلو چشمش گذاشتم تو كيفم همسرم م ... خیلی کیف داره بخدا😂😂😂بنده خدا یا مامانشه یا من😂😂😂یه بولگاری داره واسش نقشه دارم هر کاری میکنم نمیده😂😂😂 این حرفا مال تو نیست😁ببر بذار سر جاش😂